logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Havas Media zakupi media w kampanii marki Jacobs

  PR 08.03.2021, przeczytano 147 razy

Agencja mediowa Havas Media kontynuuje współpracę z JDE i w zbliżającej się kampanii marki Jacobs będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-havas-media-zakupi-media-w-kampanii-marki-jacobs,390514,artykul.html

Marka Jacobs to już ponad 125 lat kawowej ekspertyzy, pasji i najwyższej jakości kawy. Jednym słowem 125 lat doskonałości w filiżance. Dlatego od 8 marca do 30 kwietnia, pod tym właśnie hasłem, odbędzie się wizerunkowa kampania marki Jacobs.

Kampania będzie obejmowała reklamę internetową w serwisach horyzontalnych m.in. na portalach onet.pl, wp.pl, gazeta.pl oraz na kanałach social media (Facebook,  Instagram i YouTube). W ramach działań promocyjnych zaplanowane zostało także wsparcie w punktach sprzedaży. Istotnym elementem kampanii będzie również ogólnopolska loteria konsumencka, a aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dowolne opakowanie kawy Jacobs i zarejestrować paragon lub fakturę na stronie kawajacobs.pl/125lat, gdzie znajdzie się również regulamin akcji.

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Saatchi&Saatchi. Media internetowe zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764