logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja hoh wzmacnia zespół

  PR 09.10.2024, przeczytano 682 razy
ilustracja

Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z hoh niemal od początku istnienia agencji, obejmują nowe role w strukturze by jeszcze mocniej wspierać rozwój kluczowych obszarów działań i realizację kreatywnych projektów z udziałem influencerów i wykorzystaniem nowych technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-hoh-wzmacnia-zespol,406013,artykul.html

hoh to agencja kreatywna specjalizująca się w działaniach influencer marketingu oraz produkcji foto/wideo, która od lat współpracuje z największymi markami na rynku, takimi jak Fantasia, Danio, Netto, Blik, OPPO, KFC, Drogerie Natura i Mastercard. Wyróżnia się podejściem, które łączy kreatywność z nowoczesnymi technologiami, w tym AI oraz naciskiem na nieszablonowe rozwiązania.

Od października Daniel Portka, dotychczasowy Senior Strategy Manager w hoh objął stanowisko Head of Strategy & Sales, przejmując stery nad zespołem sprzedażowo-strategicznym. W nowej roli będzie odpowiedzialny za rozwój strategii marketingowych oraz budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Daniel dołączył do hoh niemal pięć lat temu i od tego czasu był zaangażowany w realizację licznych kampanii dla takich marek jak OPPO, Netto, Blik i Danone. Jego doświadczenie marketingowe, zdobywane też wcześniej w agencjach ROI Zenith, 24/7Communication i Adnext sprawia, że potrafi celnie identyfikować dynamiczne potrzeby rynku oraz umiejętnie dostosowywać je do aktualnych trendów.

Karolina Szaniawska od października objęła stanowisko Head Of Influencer Team, w ramach którego będzie odpowiadać za wdrażanie strategii wypracowanych wspólnie z zespołem Daniela Portki. Karolina dołączyła do agencji w 2021 roku, a jej doświadczenie w influencer marketingu sięga ponad ośmiu lat. W roli Senior Project Managera odpowiadała za kompleksową obsługę kampanii z udziałem influencerów, szczególnie w branży beauty, współpracując z takimi markami jak Drogerie Natura, Uzdrovisco, La Roche Posay czy Pantene. Była również autorką kreatywnych projektów dla klientów takich, jak KFC, Mastercard oraz marki z grupy Procter & Gamble.

Pełny focus na jakość realizowanych projektów, partnerskie podejście do naszych klientów, realizacja coraz bardziej złożonych projektów wymogły na nas modyfikację struktury i wprowadzenie nowych rozwiązań w zarządzaniu projektami. Karolina i Daniel, niemalże od początku funkcjonowania hoh są obecni w wielu kluczowych procesach, pozyskują klientów, prowadzą najważniejsze projekty i rozwijają się wraz ze wzrostem firmy. Od teraz staną na czele dwóch kluczowych działów prowadząc zespoły złożone ze wspaniałych specjalistów, bez których nie moglibyśmy podejmować tak śmiałych kroków na rynku jak obecnie ma to miejsce – podkreśla Rafał Janik, Co-owner hoh.

hoh działa na rynku od 6 lat, skupiając się na kreatywnym podejściu do influencer marketingu. Ponadto, dwa lata temu w agencji został wydzielony drugi brand – Some Creative, prowadzony przez Paulinę Firlej, który specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów socialowych. Ta synergia pozwala hoh dostarczać zintegrowane rozwiązania wpisujące się w zróżnicowane potrzeby klientów.

Źródło: hoh

itshoh.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Lenart awansuje w agencji Zenith
Joanna Lenart awansowała na stanowisko Biddable Director w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe). Zarządzać będzie zespołem odpowiedzialnym za dostarczanie innowacyjnych i efektywnych rozwiązań w obszarze mediów biddable, a także ścisłą współpracę z globalnymi platformami, takimi jak: Meta, Google czy TikTok.
Lidia Kazen i Dorota Eberhardt z nowymi rolami w TVN Warner Bros. Discovery
Z dniem 1 listopada Lidia Kazen obejmuje stanowisko dyrektor programowej kanałów TVN, a Dorota Eberhardt będzie pełnić rolę dyrektor programowej streamingu, kanałów nowej generacji i operacji programowych. Z firmą rozstaje się Bogdan Czaja, Group Vice President Programming & Operations. Zmiany odzwierciedlają nowe podejście do strategii zarządzania programami,...
Nowy zarząd spółki Wirtualne Media
1 grudnia Michał Mańkowski obejmie stanowisko dyrektora wydawniczego i członka zarządu portalu Wirtualne Media, należącego do WP Holding. Szefową sprzedaży i członkinią zarządu zostanie Anna Szuszkiewicz. Dotychczasowa prezeska Ewa Świstuniuk zdecydowała się z końcem listopada odejść ze spółki.
 Bartłomiej Chmiel prezesem zarządu spółki Gazeta.pl
W listopadzie br. Bartłomiej Chmiel, dyrektor operacyjny Yieldbird i ekspert rynku internetowego oraz procesów transformacji cyfrowej, zostanie powołany do zarządu spółki Gazeta.pl i obejmie funkcję prezesa zarządu. Agnieszka Siuzdak pozostaje członkinią zarządu Agory S.A., gdzie nadal będzie kierować kluczowymi projektami strategicznymi w obszarze technologii.  
Damian Marciniak ekspertem SEO w agencji Elephate
Agencja Elephate, która łączy kompleksowe podejście do SEO z content marketingiem i digital PR, wzmacnia swój zespół o nowego eksperta SEO – Damiana Marciniaka. Damian ma wieloletnie doświadczenie w obszarze technicznej optymalizacji stron i sklepów internetowych. W swojej nowej roli w Elephate będzie wspierał rozwój i zwiększenie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764