logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Holo przekształca się w grupę marketingową Holo Group

  PR 23.02.2024, przeczytano 475 razy
ilustracja

Od niewielkiej agencji eventowej po grupę zatrudniającą ponad 90 specjalistów. HOLO Group łączy kompetencje czterech niezależnych agencji: HOLO Events, Picture Perfect, Iskry Digital oraz Warren’s.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-holo-przeksztalca-sie-w-grupe-marketingowa-holo-group,403210,artykul.html

Założona przez Jakuba Pawlaka, Łukasza Krolskiego oraz Piotra Wójtowicza Agencja HOLO jest obecna na rynku już 15 lat. Decyzja o przekształceniu jej w HOLO Group to naturalna konsekwencja wielokierunkowego rozwoju, która pozwala w pełni wykorzystać kompetencje wszystkich zespołów wyspecjalizowanych w obszarach strategii, kreacji, event marketingu, designu, produkcji oraz digitalu.

Celem zmiany jest nieustanne podnoszenie poziomu kompleksowej obsługi i usprawnianie procesów – mówi Prezes Grupy HOLO Jakub Pawlak. Dysponując specjalistami, którzy są w stanie całościowo realizować projekty dla klientów, jesteśmy w stanie zapewnić nie tylko najwyższą jakość obsługi, ale również optymalizację kosztów – dodaje.

W HOLO Group znalazły się 4 niezależne, uzupełniające się business unity: HOLO Events – agencja eventowa odpowiedzialna za strategię, kreację i produkcję eventową każdego formatu; Picture Perfect – partner z zakresu produkcji kreatywnej, 2D/3D, motion i retail designu działający na rynku polskim i europejskim; Iskry Digital – agencja o holistycznym podejściu do digital marketingu oraz Warren’s – producent innowacyjnych materiałów POS z hubem produkcyjnym w Łodzi.

Struktura HOLO Group stale się rozrasta: obecnie liczy ponad 90 osób działających w dwóch biurach, w Warszawie i Łodzi, oraz w dwóch zakładach produkcyjnych na terenie aglomeracji łódzkiej.

W ramach umów ramowych HOLO Group obsługuje m.in. takich klientów jak: Coca Cola, Brown Forman, Kompania Piwowarska, Panattoni Europe, DOZ S.A, TCL Europe, Rémy Cointreau.

Źródło: HOLO Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764