
Od niewielkiej agencji eventowej po grupę zatrudniającą ponad 90 specjalistów. HOLO Group łączy kompetencje czterech niezależnych agencji: HOLO Events, Picture Perfect, Iskry Digital oraz Warren’s.
Założona przez Jakuba Pawlaka, Łukasza Krolskiego oraz Piotra Wójtowicza Agencja HOLO jest obecna na rynku już 15 lat. Decyzja o przekształceniu jej w HOLO Group to naturalna konsekwencja wielokierunkowego rozwoju, która pozwala w pełni wykorzystać kompetencje wszystkich zespołów wyspecjalizowanych w obszarach strategii, kreacji, event marketingu, designu, produkcji oraz digitalu.
Celem zmiany jest nieustanne podnoszenie poziomu kompleksowej obsługi i usprawnianie procesów – mówi Prezes Grupy HOLO Jakub Pawlak. Dysponując specjalistami, którzy są w stanie całościowo realizować projekty dla klientów, jesteśmy w stanie zapewnić nie tylko najwyższą jakość obsługi, ale również optymalizację kosztów – dodaje.
W HOLO Group znalazły się 4 niezależne, uzupełniające się business unity: HOLO Events – agencja eventowa odpowiedzialna za strategię, kreację i produkcję eventową każdego formatu; Picture Perfect – partner z zakresu produkcji kreatywnej, 2D/3D, motion i retail designu działający na rynku polskim i europejskim; Iskry Digital – agencja o holistycznym podejściu do digital marketingu oraz Warren’s – producent innowacyjnych materiałów POS z hubem produkcyjnym w Łodzi.
Struktura HOLO Group stale się rozrasta: obecnie liczy ponad 90 osób działających w dwóch biurach, w Warszawie i Łodzi, oraz w dwóch zakładach produkcyjnych na terenie aglomeracji łódzkiej.
W ramach umów ramowych HOLO Group obsługuje m.in. takich klientów jak: Coca Cola, Brown Forman, Kompania Piwowarska, Panattoni Europe, DOZ S.A, TCL Europe, Rémy Cointreau.
Źródło: HOLO Group