logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Holo przekształca się w grupę marketingową Holo Group

  PR 23.02.2024, przeczytano 1039 razy
ilustracja

Od niewielkiej agencji eventowej po grupę zatrudniającą ponad 90 specjalistów. HOLO Group łączy kompetencje czterech niezależnych agencji: HOLO Events, Picture Perfect, Iskry Digital oraz Warren’s.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-holo-przeksztalca-sie-w-grupe-marketingowa-holo-group,403210,artykul.html

Założona przez Jakuba Pawlaka, Łukasza Krolskiego oraz Piotra Wójtowicza Agencja HOLO jest obecna na rynku już 15 lat. Decyzja o przekształceniu jej w HOLO Group to naturalna konsekwencja wielokierunkowego rozwoju, która pozwala w pełni wykorzystać kompetencje wszystkich zespołów wyspecjalizowanych w obszarach strategii, kreacji, event marketingu, designu, produkcji oraz digitalu.

Celem zmiany jest nieustanne podnoszenie poziomu kompleksowej obsługi i usprawnianie procesów – mówi Prezes Grupy HOLO Jakub Pawlak. Dysponując specjalistami, którzy są w stanie całościowo realizować projekty dla klientów, jesteśmy w stanie zapewnić nie tylko najwyższą jakość obsługi, ale również optymalizację kosztów – dodaje.

W HOLO Group znalazły się 4 niezależne, uzupełniające się business unity: HOLO Events – agencja eventowa odpowiedzialna za strategię, kreację i produkcję eventową każdego formatu; Picture Perfect – partner z zakresu produkcji kreatywnej, 2D/3D, motion i retail designu działający na rynku polskim i europejskim; Iskry Digital – agencja o holistycznym podejściu do digital marketingu oraz Warren’s – producent innowacyjnych materiałów POS z hubem produkcyjnym w Łodzi.

Struktura HOLO Group stale się rozrasta: obecnie liczy ponad 90 osób działających w dwóch biurach, w Warszawie i Łodzi, oraz w dwóch zakładach produkcyjnych na terenie aglomeracji łódzkiej.

W ramach umów ramowych HOLO Group obsługuje m.in. takich klientów jak: Coca Cola, Brown Forman, Kompania Piwowarska, Panattoni Europe, DOZ S.A, TCL Europe, Rémy Cointreau.

Źródło: HOLO Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764