logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Imagine dla Desa Unicum

  PR 01.06.2020, przeczytano 1199 razy
ilustracjastrzałka
fot. Marcin Koniak

DESA Unicum - największy polski dom aukcyjny - został nowym klientem agencji Imagine. W ramach współpracy przeprowadzona została m.in. optymalizacja UX serwisu internetowego firmy i wdrożona jego nowa koncepcja wizualna. Zmiany te są częścią procesu rebrandingu DESA Unicum, zapoczątkowanego pod koniec ubiegłego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-imagine-dla-desa-unicum,387237,artykul.html

W ramach rebrandingu dom aukcyjny DESA Unicum wprowadził w ostatnich miesiącach m.in. aktualizację identyfikacji  wizualnej, a także uruchomił nową odsłonę serwisu internetowego www.desa.pl.

– Celem rebrandingu było podkreślenie najważniejszych wartości marki oraz misji DESA Unicum jaką jest profesjonalizacja i rozwijanie rynku sztuki w Polsce. DESA Unicum jest liderem kategorii, a nowy serwis internetowy ma właśnie wspomagać utrzymanie tej pozycji – mówi Aleksandra Kołaczek, Project Manager Imagine.

ilustracjastrzałka

Prace nad nową wersją strony internetowej trwały kilka miesięcy. Przez ten czas zespół złożony ze specjalistów Imagine oraz ekspertów DESA Unicum stworzył makiety strony oraz wdrożył przejrzysty serwis. Ważnym krokiem do osiągnięcia satysfakcjonującego efektu było odpowiednie skategoryzowanie przedmiotów wystawianych na aukcjach.

– Naszym nadrzędnym celem w procesie projektowym była dbałość o użytkownika: „oczyszczenie interfejsu”, poprawa jego czytelności i ułatwienie nawigacji po jego bardzo bogatych zasobach merytorycznych i aukcyjnych – dodaje Aleksandra Kołaczek.

ilustracjastrzałka

DESA Unicum to dom aukcyjny z największym udziałem w polskim rynku sztuki, jest wyłącznym partnerem polskich banków w zakresie art bankingu. Posiada również największą w Polsce kolekcję dzieł sztuki na sprzedaż, w tym prac malarskich, rzeźb, grafik oraz fotografii. Prowadzi szereg projektów wspierających wchodzenie na rynek nowych, obiecujących artystów, np. poprzez Aukcje Młodej Sztuki. Firma oferuje kompleksowe indywidualne doradztwo w zakresie kupna i sprzedaży dzieł sztuki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Imagine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764