„Testuj z Orange” to cykliczny konkurs związany z testowaniem najnowszych modeli telefonów oraz usług oferowanych przez Orange. Właśnie rozpoczęła się jego piętnasta edycja, której głównymi bohaterami są BlackBerry Z30 oraz LG G2. Platformę konkursową oraz wszelkie materiały promujące "Testuj z Orange" przygotowała agencja interaktywna IMAGINE.
Celem akcji "Testuj z Orange" jest z jednej strony promocja nowych telefonów i usług w ofercie Orange, zaś z drugiej strony budowanie społeczności zaangażowanych w interakcję z marką użytkowników. Dodatkowym aspektem jest element polecania - marketing rekomendacji, który dzięki odpowiednio dobranym testom pozwala na eksponowanie najlepszych i najciekawszych cech telefonów. Ponadto każda edycja konkursu generuje bardzo dużą liczbę unikalnego i wartościowego kontentu.
Główną osią komunikacji "Testuj z Orange" jest strona internetowa www.testuj.orange.pl. Konkursowi towarzyszy wielokanałowa promocja wykorzystująca m.in.: kampanie display, mailingi oraz media społecznościowe związane z marką Orange.
Za przygotowanie platformy konkursowej oraz materiałów do wszystkich dotychczasowych edycji "Testuj z Orange" odpowiada agencja IMAGINE i firma technologiczna DCS.pl.
Źródło: IMAGINE