logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Insignia rozszerza portfolio o branżę nieruchomości

  PR 28.02.2019, przeczytano 609 razy

Grupa Fracthon to krakowski deweloper, który powierzył agencji INSIGNIA działania w zakresie promocji swoich nowych inwestycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-insignia-rozszerza-portfolio-o-branze-nieruchomosci,381433,artykul.html

Od lutego 2019 roku zespół agencji INSIGNIA obsługuje nowego klienta –spółki deweloperskiej grupy Fracthon. Pierwszym wspólnym projektem jest promocja najnowszej inwestycji dewelopera, realizowanej w pięknej okolicy – dzielnicy Wola Justowska w Krakowie, z widokiem na wzgórza Bielańsko-Tynieckiego Parku Krajobrazowego. „Jesionova” to elegancki i nowoczesny projekt apartamentów dla wymagających klientów. Dlatego opracowanie strategii komunikacji tej inwestycji mieszkaniowej powierzono doświadczonej agencji INSIGNIA.

- Współpraca z agencją INSIGNIA przebiega przede wszystkim terminowo i profesjonalnie. Wdrażane rozwiązania marketingowe zmierzają do przedstawienia inwestycji jako projektu zaspokajającego często poszukiwane dziś potrzeby – stworzenia optymalnych warunków do mieszkania, pracy i wypoczynku. Strategia komunikacji jest spójna z wizją i założeniami towarzyszącymi opracowaniu projektów deweloperskich przez grupę Fracthon – mówi Barbara Łępicka-Głusek z grupy Fracthon.

W ramach współpracy, agencja opracowała corporate identity dla nowej inwestycji oraz zaprojektowała i wdrożyła funkcjonalną stronę www.jesionova.pl. Agencja odpowiedzialna jest również za projekt kampanii outdoorowej – bilboardy oraz reklamę prasową. Sprzedaż apartamentów Jesionova wspierać będzie kampania mediowa, za której opracowanie oraz obsługę odpowiada dział mediowy INSIGNII.

– Nieruchomości to ciekawe wyzwanie dla naszego zespołu. Stworzyliśmy spójny branding nowej inwestycji, zarówno na poziomie wizualnym, jak i wartości, jakimi kieruje się Klient. Jestem przekonany, że dzięki naszym działaniom, Jesionova będzie świetnym sprzedażowym wynikiem dla grupy Fracthon – mówi Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer w Insignii.

Współpraca została nawiązana w wyniku działań new business. Kampania potrwa do końca 2019 roku.

Zespół projektowy: Kinga Zborowska, Agnieszka Cachro (client service), Katarzyna Kijas (strategia), Dominik Wąsik, Jakub Smorawski (kreacja).

Źródło: INSIGNIA

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764