logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Insignia rozszerza portfolio o branżę nieruchomości

  PR 28.02.2019, przeczytano 697 razy

Grupa Fracthon to krakowski deweloper, który powierzył agencji INSIGNIA działania w zakresie promocji swoich nowych inwestycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-insignia-rozszerza-portfolio-o-branze-nieruchomosci,381433,artykul.html

Od lutego 2019 roku zespół agencji INSIGNIA obsługuje nowego klienta –spółki deweloperskiej grupy Fracthon. Pierwszym wspólnym projektem jest promocja najnowszej inwestycji dewelopera, realizowanej w pięknej okolicy – dzielnicy Wola Justowska w Krakowie, z widokiem na wzgórza Bielańsko-Tynieckiego Parku Krajobrazowego. „Jesionova” to elegancki i nowoczesny projekt apartamentów dla wymagających klientów. Dlatego opracowanie strategii komunikacji tej inwestycji mieszkaniowej powierzono doświadczonej agencji INSIGNIA.

- Współpraca z agencją INSIGNIA przebiega przede wszystkim terminowo i profesjonalnie. Wdrażane rozwiązania marketingowe zmierzają do przedstawienia inwestycji jako projektu zaspokajającego często poszukiwane dziś potrzeby – stworzenia optymalnych warunków do mieszkania, pracy i wypoczynku. Strategia komunikacji jest spójna z wizją i założeniami towarzyszącymi opracowaniu projektów deweloperskich przez grupę Fracthon – mówi Barbara Łępicka-Głusek z grupy Fracthon.

W ramach współpracy, agencja opracowała corporate identity dla nowej inwestycji oraz zaprojektowała i wdrożyła funkcjonalną stronę www.jesionova.pl. Agencja odpowiedzialna jest również za projekt kampanii outdoorowej – bilboardy oraz reklamę prasową. Sprzedaż apartamentów Jesionova wspierać będzie kampania mediowa, za której opracowanie oraz obsługę odpowiada dział mediowy INSIGNII.

– Nieruchomości to ciekawe wyzwanie dla naszego zespołu. Stworzyliśmy spójny branding nowej inwestycji, zarówno na poziomie wizualnym, jak i wartości, jakimi kieruje się Klient. Jestem przekonany, że dzięki naszym działaniom, Jesionova będzie świetnym sprzedażowym wynikiem dla grupy Fracthon – mówi Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer w Insignii.

Współpraca została nawiązana w wyniku działań new business. Kampania potrwa do końca 2019 roku.

Zespół projektowy: Kinga Zborowska, Agnieszka Cachro (client service), Katarzyna Kijas (strategia), Dominik Wąsik, Jakub Smorawski (kreacja).

Źródło: INSIGNIA

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
Valkea Media wyodrębnia dział influencer marketingu
Valkea, agencja marketingowa 360°, która od dwudziestu pięciu lat tworzy nagradzane kampanie marketingowe, łącząc innowacyjność, skuteczność i pasję, wprowadza od kwietnia nową strukturę organizacyjną, wyodrębniając dział influencer marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764