logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Insignia rozszerza portfolio o branżę nieruchomości

  PR 28.02.2019, przeczytano 610 razy

Grupa Fracthon to krakowski deweloper, który powierzył agencji INSIGNIA działania w zakresie promocji swoich nowych inwestycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-insignia-rozszerza-portfolio-o-branze-nieruchomosci,381433,artykul.html

Od lutego 2019 roku zespół agencji INSIGNIA obsługuje nowego klienta –spółki deweloperskiej grupy Fracthon. Pierwszym wspólnym projektem jest promocja najnowszej inwestycji dewelopera, realizowanej w pięknej okolicy – dzielnicy Wola Justowska w Krakowie, z widokiem na wzgórza Bielańsko-Tynieckiego Parku Krajobrazowego. „Jesionova” to elegancki i nowoczesny projekt apartamentów dla wymagających klientów. Dlatego opracowanie strategii komunikacji tej inwestycji mieszkaniowej powierzono doświadczonej agencji INSIGNIA.

- Współpraca z agencją INSIGNIA przebiega przede wszystkim terminowo i profesjonalnie. Wdrażane rozwiązania marketingowe zmierzają do przedstawienia inwestycji jako projektu zaspokajającego często poszukiwane dziś potrzeby – stworzenia optymalnych warunków do mieszkania, pracy i wypoczynku. Strategia komunikacji jest spójna z wizją i założeniami towarzyszącymi opracowaniu projektów deweloperskich przez grupę Fracthon – mówi Barbara Łępicka-Głusek z grupy Fracthon.

W ramach współpracy, agencja opracowała corporate identity dla nowej inwestycji oraz zaprojektowała i wdrożyła funkcjonalną stronę www.jesionova.pl. Agencja odpowiedzialna jest również za projekt kampanii outdoorowej – bilboardy oraz reklamę prasową. Sprzedaż apartamentów Jesionova wspierać będzie kampania mediowa, za której opracowanie oraz obsługę odpowiada dział mediowy INSIGNII.

– Nieruchomości to ciekawe wyzwanie dla naszego zespołu. Stworzyliśmy spójny branding nowej inwestycji, zarówno na poziomie wizualnym, jak i wartości, jakimi kieruje się Klient. Jestem przekonany, że dzięki naszym działaniom, Jesionova będzie świetnym sprzedażowym wynikiem dla grupy Fracthon – mówi Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer w Insignii.

Współpraca została nawiązana w wyniku działań new business. Kampania potrwa do końca 2019 roku.

Zespół projektowy: Kinga Zborowska, Agnieszka Cachro (client service), Katarzyna Kijas (strategia), Dominik Wąsik, Jakub Smorawski (kreacja).

Źródło: INSIGNIA

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764