logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja interaktywna eFresh po raz kolejny dla SGB Bank

  PR 15.07.2013, przeczytano 786 razy

Spółka eFresh wchodząca w skład Grupy Fresh przygotowała dla SGB Bank interaktywny roczny raport, który stanowi pełne podsumowanie działalności  Banku oraz Spółdzielczej Grupy Bankowej. To kolejny już projekt którego zlecenie SGB powierzyła tej agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-interaktywna-efresh-po-raz-kolejny-dla-sgb-bank,19265,artykul.html

Dotychczas SGB swoje sprawozdania finansowe przygotowywała w wersji papierowej l ub multimedialnej, tym razem – nawiązując do innowacyjnych wzorców zagranicznych  korporacji – opracowano wersję onlie. W tym celu stworzono dedykowany serwis, którego raport jest częścią. Całość nawiązuje do nowej identyfikacji wizualnej, jaką przyjął Bank.

Serwis został przygotowany w oparciu o Responsive Web Design, zawiera mechanizmy dzielenia się artykułami w społecznościach,interaktywne wykresy oraz wizerunkowe nawiązanie do nowej strategii Banku skierowanej do ludzi młodych.

Raport dostępny jest pod adresem: raport2012.sgb.pl.

Źródło: Grupa FRESH

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764