logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja interaktywna Kerris odpowiedzialna za obsługę Metropolitan Partners

  PR 12.06.2017, przeczytano 1225 razy
ilustracjastrzałka
Projekt strony internetowej www.parkplace3.pl agencji interaktywnej KERRIS

Firma Metropolitan Partners dołączyła do grona klientów KERRIS Group, powierzając obsługę marketingową nowej, prestiżowej inwestycji na warszawskim Śródmieściu. Współpraca potrwa do pierwszego kwartału 2018 roku, kiedy oddany zostanie do użytku apartamentowiec Park Place 3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-interaktywna-kerris-odpowiedzialna-za-obsluge-metropolitan-partners,32785,artykul.html

Zakres współpracy obejmuje wypracowanie pełnego brandingu inwestycji. W ramach dotychczasowych działań, nadano budynkowi nawiązującą do lokalizacji przy Ogrodzie Krasińskich nazwę Park Place 3. Stworzono również kompleksową identyfikację graficzną, w tym wizytówki, papier firmowy, katalogi, prezentacje sprzedażowe, a także logotyp. Został on zamknięty w kompozycji, która oddaje charakter budynku i symbolizuje bezpieczeństwo inwestycji, co potwierdzają wyniki badania jego odbioru na grupie docelowej.

W ramach dotychczasowej współpracy wdrożono również stronę internetową www.parkplace3.pl oraz zrealizowano kampanię outdoorową i PR. Obecnie realizowana jest kampania performance marketingowa.

- Park Place 3 jest inwestycją dopełniającą plany pierwotnej zabudowy. Ten budynek miał stać tam 60 lat temu, deweloper zamyka architektoniczny plan sprzed lat. Myślę, że dzięki tej inwestycji Muranów stanie się ładniejszym miejscem. Z pewnością wraz z pojawieniem się tego prestiżowego budynku, okolica wiele zyska
- komentuje Maciej Makowski, Partner KERRIS Group.
 
- Z uwagi na ograniczoną dostępność gruntów budowlanych w Warszawie, coraz trudniej znaleźć prestiżowe lokalizacje, które spełniają wymogi segmentu premium. W przypadku Park Place 3, lokalizacja była jednym z głównych czynników, które zainspirowały całą koncepcję inwestycji - przekonuje Radosław Michaluk, Prezes Zarządu dewelopera inwestycji Park Place 3.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764