logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja interaktywna Kerris odpowiedzialna za obsługę Metropolitan Partners

  PR 12.06.2017, przeczytano 1011 razy
ilustracjastrzałka
Projekt strony internetowej www.parkplace3.pl agencji interaktywnej KERRIS

Firma Metropolitan Partners dołączyła do grona klientów KERRIS Group, powierzając obsługę marketingową nowej, prestiżowej inwestycji na warszawskim Śródmieściu. Współpraca potrwa do pierwszego kwartału 2018 roku, kiedy oddany zostanie do użytku apartamentowiec Park Place 3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-interaktywna-kerris-odpowiedzialna-za-obsluge-metropolitan-partners,32785,artykul.html

Zakres współpracy obejmuje wypracowanie pełnego brandingu inwestycji. W ramach dotychczasowych działań, nadano budynkowi nawiązującą do lokalizacji przy Ogrodzie Krasińskich nazwę Park Place 3. Stworzono również kompleksową identyfikację graficzną, w tym wizytówki, papier firmowy, katalogi, prezentacje sprzedażowe, a także logotyp. Został on zamknięty w kompozycji, która oddaje charakter budynku i symbolizuje bezpieczeństwo inwestycji, co potwierdzają wyniki badania jego odbioru na grupie docelowej.

W ramach dotychczasowej współpracy wdrożono również stronę internetową www.parkplace3.pl oraz zrealizowano kampanię outdoorową i PR. Obecnie realizowana jest kampania performance marketingowa.

- Park Place 3 jest inwestycją dopełniającą plany pierwotnej zabudowy. Ten budynek miał stać tam 60 lat temu, deweloper zamyka architektoniczny plan sprzed lat. Myślę, że dzięki tej inwestycji Muranów stanie się ładniejszym miejscem. Z pewnością wraz z pojawieniem się tego prestiżowego budynku, okolica wiele zyska
- komentuje Maciej Makowski, Partner KERRIS Group.
 
- Z uwagi na ograniczoną dostępność gruntów budowlanych w Warszawie, coraz trudniej znaleźć prestiżowe lokalizacje, które spełniają wymogi segmentu premium. W przypadku Park Place 3, lokalizacja była jednym z głównych czynników, które zainspirowały całą koncepcję inwestycji - przekonuje Radosław Michaluk, Prezes Zarządu dewelopera inwestycji Park Place 3.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Polski stół” – kulinarna opowieść o Polsce dostępna w kolejnych językach
„Polski stół” autorstwa Magdaleny Tomaszewskiej-Bolałek to ebook poświęcony historii kuchni narodowej oraz wykorzystywanych w niej produktom. Cyfrowa publikacja – zadanie publiczne współfinansowane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP w konkursie „Dyplomacja publiczna 2020 – nowy wymiar”, jest bezpłatnie dostępna już nie tylko po...
Kinguin wraz z BLIKIEM, jednym z najpopularniejszych w Polsce systemów płatności, rusza z akcją skierowaną do fanów gier video. Kampania będzie realizowana w trzech głównych obszarach. Pierwszym z nich jest konkurs, który stwarza szansę zostania streamerem i podpisania rocznego kontraktu z platformą Almost F4mous, zrzeszającą młodych twórców...
Dziadek do orzechów z kampanią „Przemoc to nie tradycja” dla Centrum Praw Kobiet
Agencja Dziadek do orzechów przygotowała nową kampanię dla Centrum Praw Kobiet z okazji międzynarodowej inicjatywy „16 dni akcji przeciwko przemocy”. Tym razem poruszony został temat wypowiedzenia przez Polskę Konwencji stambulskiej i obaw z tym związanych.
Z Propeller Film do Timecode Film Production
Do Timecode Film Production dołączyła kierowniczka produkcji - Renata Marszewska.
Provident ma plan na świąteczną radość w zimowej atmosferze
Provident startuje z kolejną, świąteczną odsłoną swojej kampanii opartej na popularnym przeboju z 2000 roku. Spoty pokazują, jak zapewnić zimową aurę i śnieg podczas zbliżających się świąt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764