logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja interaktywna Kerris zwiększa zatrudnienie

  PR 13.07.2017, przeczytano 1494 razy

Do zespołu agencji interaktywnej KERRIS dołączyły nowe osoby, zasilając działy technologii, kreacji, performance marketingu oraz obsługi klientów. Zwiększenie zatrudnienia jest kolejnym etapem dynamicznego rozwoju agencji. Wśród nowych pracowników znaleźli się:


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-interaktywna-kerris-zwieksza-zatrudnienie,33112,artykul.html

Paulina Bertolassi ze Starcom Polska

Na stanowisku Junior Graphic Designera w agencji KERRIS odpowiedzialna jest za projektowanie na potrzeby rozwiązań internetowych i mobilnych, w tym za performance design, identyfikacje wizualne i projekty na potrzeby druku. Wcześniej w Starcom Polska zajmowała się projektowaniem grafik statycznych i dynamicznych na potrzeby Social Mediów.

- Praca w KERRIS jest dla mnie szansą na realizowanie różnego rodzaju ciekawych projektów – nie tylko w zakresie szeroko pojętego digitalu, ale również w zakresie identyfikacji wizualnej i printu. Na pewno wiele nauczę się od innych osób w zespole i mam nadzieję, że również wniosę coś wartościowego do realizowanych przez nas projektów
- komentuje Paulina Bertolassi.


Marcin Kołaczek z Rocket-Marketing

Ukończył Finanse i Rachunkowość, później przez dwa lata studiował Ekonomię na SGH, aby zrezygnować i zacząć robić to kocha - działać w digitalu. Od ponad 7 lat jest związany z branżą internetową. Zaczynał od pracy w e-commerce, a następnie założył własną firmę, w której zajmował się projektowaniem graficznym oraz front-endem. Tworzył dla takich klientów jak GO Sport, Anna Lewandowska czy Magda Gessler. Do KERRIS Group przeszedł z Rocket-Marketing, gdzie pełnił rolę Art Directora oraz Web Designera.

- W KERRIS Group jestem Graphic Designerem. Nowa praca to przede wszystkim nowe wyzwania oraz możliwość ciągłego rozwoju. W KERRIS mam możliwość pracy dla ciekawych klientów i każdego dnia przeskakiwać przez wysoko postawioną poprzeczkę, co sprawia mi ogromną satysfakcję. Prywatnie uwielbiam obserwować otaczającą mnie rzeczywistość i interdyscyplinarnie ją interpretować. Od 15 lat interesuję się fotografią, tworzę i kocham internet, fascynuję się muzyką, której nikt nie słucha. Od dzieciństwa moją pasją jest motoryzacja oraz nowe technologie, które wywołuje u mnie ogromne emocje. Znajomi mówią, że jestem wrażliwy i ambitny, spontaniczny i leniwy, szczery a momentami arogancki. Jednym zdaniem, chodząca sprzeczność. Sos słodko kwaśny - mówi o sobie Marcin Kołaczek.


Adam Dasiewicz z YSLAB Interactive

Jako Account Executive w KERRIS prowadzi projekty digitalowe oraz obsługuje kompleksowo  klientów. Wcześniej związany był z YSLAB Interactive, gdzie pracował również jako Account Executive. Adam Dasiewicz zbierał również doświadczenie w takich firmach jak Grey Group Poland, Walk PR czy Star PR.

- Każda zmiana stanowiska i miejsca pracy wiąże się z mieszaniną stresu i poczucia wyzwania, ale jedno i drugie jest niezwykle motywujące. Praca w KERRIS jest kontynuacją mojej ścieżki kariery w obszarze digitalu. Mam nieodparte wrażenie, że wiele mogę się tutaj nauczyć, dzięki niesztampowemu podejściu do realizowania projektów - komentuje Adam Dasiewicz.

Wśród pozostałych nowo zatrudnionych osób w KERRIS są Izabela Jackowska, Creative Designer, absolwentka ASP, nagradzana m.in. w Graduation Projects i nominowana w konkursie Young Creatives. Na stanowisko Wordpress Developera dołączył Jakub Wrycza, związany wcześniej z wrocławskimi agencjami kreatywnymi: DobrzeDobrze oraz Twoheads.

Rekrutacja w agencji KERRIS trwa nadal, obecnie poszukiwani są kandydaci na stanowiska: Digital Project Manager, Account Manager oraz PHP Developer.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764