logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej

  PR 22.06.2018, przeczytano 649 razy
ilustracjastrzałka

Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie wybranych uczestników, w unikalnych miejscach, nawiązuje się intymny klimat między artystami a publicznością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-isobar-odpowiedzialna-za-koncert-sofar-by-redd%60s-dla-kompanii-piwowarskiej,36990,artykul.html

Koncepcja partnerstwa Redd`sa z koncertem Sofar Sounds Warsaw przygotowana przez Isobar Poland Group trafia bezpośrednio do grupy docelowej. Umieszcza nowy produkt w bardzo naturalnym kontekście: wśród grupy osób, która spotkała się by posłuchać muzyki, poznać nowe osoby, spędzić inaczej wolny czas.  Sofar by Redd`s to również okazja do pokazania  benefitów piwa - nowego wytrawniejszego smaku balansującego portfolio marki oraz zachęcenia do sprawdzania, przeżywania nowych rzeczy w innych okolicznościach.

Koncert Sofar by Redd`s odbył się 8 czerwca  przy ul. Mysiej 3. Wystąpiło trzech młodych artystów:  Linia Nocna, Ina West, Pola Chobot & Adam Baran.Koncert transmitowany był na żywo na kanale FB Redd`s. Podczas transmisji prowadzone były również wywiady z artystami jak i rozmowy z publicznością, budując atmosferę lekkości, swobody, naturalnego klimatu spotkań.

Agencja Isobar Poland Group odpowiedzialna była za partnerstwo marki Redd`s przy koncercie Sofar Sounds Warsaw - od konceptu współpracy dwóch marek, nawiązania współpracy z Sofar po projekt dekoracji/branding do produkcji transmisji live na FB marki.

Źródło: Dentsu Aegis Network Poland

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764