logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja „jot” w finale konkursu na logo Aglomeracji Śląskiej

  PR 16.04.2007, przeczytano 2802 razy
ilustracjastrzałka
Logo zaprojektowane przez Jerzego Müllera (jerzyka)

Ponad 150 prac wpłynęło na konkurs na Logo Aglomeracji Śląskiej, ogłoszony przez "Gazetę Wyborczą".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-jot-w-finale-konkursu-na-logo-aglomeracji-slaskiej,5421,artykul.html

Jury pod przewodnictwem Rektora ASP w Katowicach, prof. Mariana Oslisly, wybrało 3 projekty. Czytelnicy będą teraz głosować i w ten sposób wybiorą zwycięzcę.

W wybranej przez jury trójce znalazł sie projekt logo, wykonany przez Jerzego Müllera z Agencji Reklamowej "jot" z Piekar Śląskich (członka Klubu signs.pl).

Szczegóły: miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,4055680.html

Źródło: jot


avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: jerzyk

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Piąty wymiar” – twórcza przestrzeń w Atrium Promenada
Agencja marketingowa Valkea we współpracy z Atrium Poland przygotowała kolejny innowacyjny projekt dla Atrium Promenada. Tym razem na terenie centrum handlowego powstała wyjątkowa przestrzeń twórcza pod nazwą „Piąty Wymiar”. Dzięki niej wszyscy odwiedzający mają od teraz możliwość wzięcia udziału w regularnych i bezpłatnych zajęciach rozwojowych oraz...
Walk PR rozpoczął współpracę z Grupą Nosalowy. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa PR nowego hotelu Grupy – Nosalowy Park Hotel & SPA.
Shoper z nową identyfikacją wizualną
Shoper zaprezentował zupełnie nową identyfikację wizualną. Jej esencją jest odświeżone logo marki. Nawiązuje ono do najważniejszego gwiazdozbioru na niebie i pokazuje, że firma nie jest już tylko platformą e-commerce. Dziś Shoper dostarcza pełen pakiet usług wspierających sprzedaż w internecie i stanowi dla innych biznesów drogowskaz na drodze do sukcesu.
Rusza kampania jogurtów Skyr od OSM Piątnica
OSM Piątnica rusza z nową kampanią jogurtów Skyr typu islandzkiego. Działania prowadzone są pod hasłem „Skyrunek Islandia” i obejmują m.in. kampanię reklamową w telewizji i Internecie oraz loterię konsumencką z nagrodami. Celem działań jest wsparcie kategorii jogurtów Skyr oraz najnowszego produktu w ofercie marki – Skyr w wersji pitnej.
Grzegorz „Moment” Płaczek, niezwykle ceniony i nagradzany w międzynarodowych konkursach autor sesji i reportaży ślubnych, został kolejnym ambasadorem marki Nikon w Polsce. Grzegorz to doświadczony artysta, szkoleniowiec i autor książek o sztuce fotografii ślubnej. Jest laureatem wielu prestiżowych nagród, przyznawanych przez organizacje takie jak MPA czy WPPI.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764