logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja „jot” w finale konkursu na logo Aglomeracji Śląskiej

  PR 16.04.2007, przeczytano 3175 razy
ilustracjastrzałka
Logo zaprojektowane przez Jerzego Müllera (jerzyka)

Ponad 150 prac wpłynęło na konkurs na Logo Aglomeracji Śląskiej, ogłoszony przez "Gazetę Wyborczą".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-jot-w-finale-konkursu-na-logo-aglomeracji-slaskiej,5421,artykul.html

Jury pod przewodnictwem Rektora ASP w Katowicach, prof. Mariana Oslisly, wybrało 3 projekty. Czytelnicy będą teraz głosować i w ten sposób wybiorą zwycięzcę.

W wybranej przez jury trójce znalazł sie projekt logo, wykonany przez Jerzego Müllera z Agencji Reklamowej "jot" z Piekar Śląskich (członka Klubu signs.pl).

Szczegóły: miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,4055680.html

Źródło: jot


avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: jerzyk

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764