logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja „jot” w finale konkursu na logo Aglomeracji Śląskiej

  PR 16.04.2007, przeczytano 2812 razy
ilustracjastrzałka
Logo zaprojektowane przez Jerzego Müllera (jerzyka)

Ponad 150 prac wpłynęło na konkurs na Logo Aglomeracji Śląskiej, ogłoszony przez "Gazetę Wyborczą".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-jot-w-finale-konkursu-na-logo-aglomeracji-slaskiej,5421,artykul.html

Jury pod przewodnictwem Rektora ASP w Katowicach, prof. Mariana Oslisly, wybrało 3 projekty. Czytelnicy będą teraz głosować i w ten sposób wybiorą zwycięzcę.

W wybranej przez jury trójce znalazł sie projekt logo, wykonany przez Jerzego Müllera z Agencji Reklamowej "jot" z Piekar Śląskich (członka Klubu signs.pl).

Szczegóły: miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,4055680.html

Źródło: jot


avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: jerzyk

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarka sublimacyjna Mutoh RJ-900 XG – już kilkaset egzemplarzy pracuje w Polsce
„Dobre i tanie” w teorii nie istnieje, a jednak inżynierom japońskiej firmy Mutoh udało się zaprojektować drukarkę, która znajduje zastosowanie w startupach i potężnych fabrykach.
Pol’and’Rock Festival: Co się działo w Miasteczku Leszka?
Dobra muzyka, zabawa i pozytywni ludzie – taka była 25 edycja festiwalu Pol’and’Rock. W festiwalowym Miasteczku czekały liczne atrakcje, konkursy, koncerty oraz influencerzy z jego ekipy. Wspólna zabawa na Pol’and’Rock to tylko część działań realizowanych w ramach platformy Lech Music.
Leo Burnett dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, w której sztuka współczesna zaskakuje i wywołuje emocje oraz zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania. Od 1 sierpnia w prasie, Internecie i na ulicach Warszawy zobaczymy kreacje reklamowe zachęcające do złożenia wizyty w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek...
Żubr znika z etykiet… na rzecz zagrożonych gatunków
Żubr wystartował z wyjątkową akcją, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, Żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF, jedną z największych światowych organizacji zajmujących się ochroną...
Sony zdobywa rekordową liczbę nagród w konkursie Eisa 2019
Sony ogłosiło swój wielki sukces w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu organizowanego przez stowarzyszenie Expert Imaging and Sound Association (EISA). Firma zdobyła rekordową liczbę siedmiu nagród, w tym po raz pierwszy w kategorii „Innowacja w dziedzinie fotografii”. EISA zrzesza 55 specjalistycznych czasopism z 29 krajów z całego świata i cieszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764