logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja K2 z kampanią świąteczną PAH

  PR 03.12.2020, przeczytano 612 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów projektowych Agencji K2 dołączyła fundacja Polska Akcja Humanitarna. Zadaniem agencji będzie wsparcie PAH w realizacji kampanii fundraisingowej, planowanej na koniec 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-k2-z-kampania-swiateczna-pah,389414,artykul.html

W ramach współpracy Agencja K2 wypracowała strategię mediową oraz koncept kreatywny. K2 odpowiada także za samą realizację działań digital, w tym płatną komunikację w mediach społecznościowych oraz niestandardowe działania influencerskie. O wyborze agencji zdecydowało dobre zrozumienie potrzeb organizacji oraz strategiczne dopasowanie zaproponowanych działań komunikacyjnych do grupy odbiorców.

– Celem kampanii, która rozpocznie się w połowie listopada, jest zbiórka funduszy na działania statutowe PAH – mówi Maria Bonarowska, specjalistka ds. marketingu PAH. – Dzięki uzyskanym środkom, możliwa będzie pomoc osobom cierpiącym w wyniku kryzysów humanitarnych, spowodowanych konfliktami zbrojnymi i katastrofami naturalnymi, a także przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.

W tym roku pomoc humanitarna jest realizowana w niezwykle trudnych warunkach ze względu na pandemię koronawirusa. Jednak uświadomiła także jak bardzo współzależny jest nasz świat i jak ważna jest troska o wszystkich ludzi, żeby poradzić sobie z kryzysem. Kampania realizowana pod hasłem „Jesteśmy w tym razem” ma za zadania pokazać także realny wpływ darczyńców PAH na poprawę losu osób dotkniętych kryzysem humanitarnym.

– Ten rok był niezwykle trudny globalnie, stąd tendencja do skupiania naszej uwagi na najbliższym otoczeniu. To sprawia, że działania pomocowe są trudniejsze niż dotychczas, ale jeszcze bardziej potrzebne. Jeśli nasze kompetencje reklamowe mogą w jakikolwiek sposób pomóc światu, to nasza praca ma sens – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający Agencji K2.

Współpraca, która została nawiązana w październiku ma charakter projektowy. Z ramienia agencji pracę zespołu koordynuje Anna Rogalska, Account Executive w Agencji K2. Rogalska od prawie czterech lat związana jest z reklamą i rynkiem agencji reklamowych. W tym czasie odpowiedzialna była za zarządzenie projektami dla klientów takich jak IKEA, FOX, Unilever czy Link4.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agencja K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764