logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja K2 z kampanią świąteczną PAH

  PR 03.12.2020, przeczytano 315 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów projektowych Agencji K2 dołączyła fundacja Polska Akcja Humanitarna. Zadaniem agencji będzie wsparcie PAH w realizacji kampanii fundraisingowej, planowanej na koniec 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-k2-z-kampania-swiateczna-pah,389414,artykul.html

W ramach współpracy Agencja K2 wypracowała strategię mediową oraz koncept kreatywny. K2 odpowiada także za samą realizację działań digital, w tym płatną komunikację w mediach społecznościowych oraz niestandardowe działania influencerskie. O wyborze agencji zdecydowało dobre zrozumienie potrzeb organizacji oraz strategiczne dopasowanie zaproponowanych działań komunikacyjnych do grupy odbiorców.

– Celem kampanii, która rozpocznie się w połowie listopada, jest zbiórka funduszy na działania statutowe PAH – mówi Maria Bonarowska, specjalistka ds. marketingu PAH. – Dzięki uzyskanym środkom, możliwa będzie pomoc osobom cierpiącym w wyniku kryzysów humanitarnych, spowodowanych konfliktami zbrojnymi i katastrofami naturalnymi, a także przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.

W tym roku pomoc humanitarna jest realizowana w niezwykle trudnych warunkach ze względu na pandemię koronawirusa. Jednak uświadomiła także jak bardzo współzależny jest nasz świat i jak ważna jest troska o wszystkich ludzi, żeby poradzić sobie z kryzysem. Kampania realizowana pod hasłem „Jesteśmy w tym razem” ma za zadania pokazać także realny wpływ darczyńców PAH na poprawę losu osób dotkniętych kryzysem humanitarnym.

– Ten rok był niezwykle trudny globalnie, stąd tendencja do skupiania naszej uwagi na najbliższym otoczeniu. To sprawia, że działania pomocowe są trudniejsze niż dotychczas, ale jeszcze bardziej potrzebne. Jeśli nasze kompetencje reklamowe mogą w jakikolwiek sposób pomóc światu, to nasza praca ma sens – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający Agencji K2.

Współpraca, która została nawiązana w październiku ma charakter projektowy. Z ramienia agencji pracę zespołu koordynuje Anna Rogalska, Account Executive w Agencji K2. Rogalska od prawie czterech lat związana jest z reklamą i rynkiem agencji reklamowych. W tym czasie odpowiedzialna była za zarządzenie projektami dla klientów takich jak IKEA, FOX, Unilever czy Link4.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agencja K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk
Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu...
Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong
Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem Content Marketing.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764