logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Kalicińscy z nową kampanią dla Kauflandu Każdy z nas oszczędza

  PR 21.03.2023, przeczytano 818 razy
ilustracja

Agencja Kalicińscy stworzyła koncept kreatywny kampanii wprowadzającej na polski rynek program lojalnościowy Kaufland Card. Motywem przewodnim komunikacji jest piosenka “Każdy z nas oszczędza”, czyli autorski aranż utworu “Everybody Dance Now” oraz roztańczony spot prezentujący radość płynącą z oszczędzania z Kaufland Card.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-kalicinscy-z-nowa-kampania-dla-kauflandu-kazdy-z-nas-oszczedza,399361,artykul.html

Kalicińscy odpowiedzialni są za stworzenie idei kreatywnej, w ramach której powstał spot telewizyjny (Feelmovie), oraz liczne warianty do komunikacji w internecie. Muzyczny motyw, zachęcający do dołączenia do programu lojalnościowego wybrzmiewa również w radiu oraz w aplikacji Spotify.

- “Każdy z nas oszczędza” to pojemna platforma kreatywna, prezentująca w lekki sposób ogólno społeczną potrzebę oszczędzania. Zależało nam na stworzeniu komunikacji, która przełoży się na spontaniczny impuls do dołączenia do programu lojalnościowego. Charakterystyczna muzyka oraz taniec, który porywa bohaterów wśród sklepowych alejek, to właśnie to, co nazywamy “efektem Kaufland Card”: usłysz - zanuć/zatańcz - dołącz. - komentuje Jakub Kaliciński, CEO agencji Kalicińscy oraz współautor konceptu.

W ramach komunikacji w social mediach Kalicińscy przygotowali dedykowane materiały na kanały takie jak: Facebook, Instagram oraz TikTok. Działanie programu oraz benefity z niego płynące będą również prezentowane przez influencerów, którzy mieli okazję przetestować program jako jedni z pierwszych. Pierwszą gwiazdą, która wzięła udział w kampanii jest Anna Nowak-Ibisz. Kolejni celebryci zostaną ogłoszeni w najbliższym czasie. Dodatkowo zaplanowany jest specjalny konkurs, w którym do wygrania będą iPhone'y oraz vouchery na zakupy w sklepach.

Źródło: Kalicińscy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764