logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Kamikaze dla Maybelline New York

  PR 06.09.2016, przeczytano 618 razy

Trwa kampania promująca nową maskarę Maybelline New York – Lash Sensational Luscious. Za koncepcję i wykonanie odpowiedzialna jest Agencja Kamikaze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-kamikaze-dla-maybelline-new-york,29824,artykul.html

W kampanii postawiono na trend nowoczesnej księżniczki, czyli dziewczyny przebojowej i silnej, której jednocześnie zależy na perfekcyjnym wyglądzie. Jej atrybutem jest stylowy gadżet – zamknięta w eleganckim opakowaniu maskara.

Lash Sensational Luscious zapewnia rzęsom precyzyjne rozdzielenie i doskonałą objętość oraz rozpieszcza drogocennymi olejkami. Dzięki maskarze o takich właściwościach, każda dziewczyna może poczuć się jak zjawiskowa księżniczka.

Produkty z gamy Lash Sensational są rozpoznawalne i cenione przez polskie konsumentki, dlatego po dołączeniu do gamy nowości – maskary Lash Sensational Luscious – zdecydowaliśmy się na jej promocję. Polki pokochały naszą pierwszą maskarę w gamie Lash Sensational, więc mamy nadzieję, że Luscious zrobi na nich podobne wrażenie – mówi Daria Rudnik, product manager Maybelline New York.

Ambasadorką akcji jest Littlemooonster96, która dla Maybelline jest uosobieniem współczesnej, zjawiskowej księżniczki. Influencerka promuje akcję i produkt w swoich kanałach social media: Facebook, Instagram, Snapchat.

Główną osią działań jest konkurs #zjawiskowaksiezniczka trwający od 12 sierpnia do 10 września 2016 r. Odwołuje się on do idei kobiecej przyjaźni. Księżniczki kochają piękny wygląd i rozpieszczanie luksusowymi dodatkami, takimi jak maskara Lash Sensational Luscious. Konkurs nakłania kobiety do dzielenia się tym ekskluzywnym doświadczeniem z przyjaciółkami.

Na stronie www.maybelline.pl można nominować przyjaciółkę, którą uważa się za zjawiskową księżniczkę, oraz walczyć o zestawy kosmetyków Maybelline New York dla siebie i dla niej. Już 3700 dziewczyn doceniło swoje zjawiskowe przyjaciółki.

Akcji towarzyszy mechanizm zniżkowy, który sprawia, że dziewczyny mogą poczuć się jak współczesne księżniczki. Te, które „założą” na głowę wirtualną koronę, edytując swoje zdjęcie za pomocą przygotowanej aplikacji, otrzymują kupon rabatowy -20% na zakup wszystkich kosmetyków Maybelline New York. Realizacja zniżki następuje u partnera e-commerce.

Agencja Kamikaze odpowiedzialna była także za stworzenie kreacji do kampanii performance, w tym dla remarketingu. Odrębne projekty powstały dla formatów display. Wsparcie dla działań reklamowych zapewnia globalny spot telewizyjny.

#zjawiskowaksiezniczka to 3. akcja po m.in. #makedreamhappen, jaką tego lata agencja Kamikaze realizuje wspólnie z marka Maybelline New York Polska.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reklama OOH w Polsce - 3. kw. 2022
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w trzecim kwartale 2022 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764