logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Kamikaze dla Maybelline New York

  PR 06.09.2016, przeczytano 665 razy

Trwa kampania promująca nową maskarę Maybelline New York – Lash Sensational Luscious. Za koncepcję i wykonanie odpowiedzialna jest Agencja Kamikaze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-kamikaze-dla-maybelline-new-york,29824,artykul.html

W kampanii postawiono na trend nowoczesnej księżniczki, czyli dziewczyny przebojowej i silnej, której jednocześnie zależy na perfekcyjnym wyglądzie. Jej atrybutem jest stylowy gadżet – zamknięta w eleganckim opakowaniu maskara.

Lash Sensational Luscious zapewnia rzęsom precyzyjne rozdzielenie i doskonałą objętość oraz rozpieszcza drogocennymi olejkami. Dzięki maskarze o takich właściwościach, każda dziewczyna może poczuć się jak zjawiskowa księżniczka.

Produkty z gamy Lash Sensational są rozpoznawalne i cenione przez polskie konsumentki, dlatego po dołączeniu do gamy nowości – maskary Lash Sensational Luscious – zdecydowaliśmy się na jej promocję. Polki pokochały naszą pierwszą maskarę w gamie Lash Sensational, więc mamy nadzieję, że Luscious zrobi na nich podobne wrażenie – mówi Daria Rudnik, product manager Maybelline New York.

Ambasadorką akcji jest Littlemooonster96, która dla Maybelline jest uosobieniem współczesnej, zjawiskowej księżniczki. Influencerka promuje akcję i produkt w swoich kanałach social media: Facebook, Instagram, Snapchat.

Główną osią działań jest konkurs #zjawiskowaksiezniczka trwający od 12 sierpnia do 10 września 2016 r. Odwołuje się on do idei kobiecej przyjaźni. Księżniczki kochają piękny wygląd i rozpieszczanie luksusowymi dodatkami, takimi jak maskara Lash Sensational Luscious. Konkurs nakłania kobiety do dzielenia się tym ekskluzywnym doświadczeniem z przyjaciółkami.

Na stronie www.maybelline.pl można nominować przyjaciółkę, którą uważa się za zjawiskową księżniczkę, oraz walczyć o zestawy kosmetyków Maybelline New York dla siebie i dla niej. Już 3700 dziewczyn doceniło swoje zjawiskowe przyjaciółki.

Akcji towarzyszy mechanizm zniżkowy, który sprawia, że dziewczyny mogą poczuć się jak współczesne księżniczki. Te, które „założą” na głowę wirtualną koronę, edytując swoje zdjęcie za pomocą przygotowanej aplikacji, otrzymują kupon rabatowy -20% na zakup wszystkich kosmetyków Maybelline New York. Realizacja zniżki następuje u partnera e-commerce.

Agencja Kamikaze odpowiedzialna była także za stworzenie kreacji do kampanii performance, w tym dla remarketingu. Odrębne projekty powstały dla formatów display. Wsparcie dla działań reklamowych zapewnia globalny spot telewizyjny.

#zjawiskowaksiezniczka to 3. akcja po m.in. #makedreamhappen, jaką tego lata agencja Kamikaze realizuje wspólnie z marka Maybelline New York Polska.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764