Kamikaze, wraz z marką Kotlin (Agros Nova), organizuje konkurs na profilu marki na Facebooku. Konkurs ten stanowi przedłużenie kampanii Kotlin Rządzi obejmującej telewizję, Internet i środki komunikacji miejskiej. Jej motywem przewodnim jest idea wykorzystywania ketchupu do nadawania potrawom nie tylko smaku, ale i niezwykłości. Konkurs podzielony jest na trzy tygodniowe etapy inspirowane trzema głównymi kreacjami kampanii: Kotlin Rządzi, Kotlinowy Odlot i Kotlin na Wypasie.
Zadaniem uczestników jest zrobienie i przesłanie kreatywnego zdjęcia, prezentującego humorystyczne zastosowania ketchupu.
Dla potrzeb konkursu została przygotowana dedykowana aplikacja konkursowa, dostępna pod adresem https://apps.facebook.com/kotlin_rzadzi, za pośrednictwem której uczestniczy mogą zgłaszać swoje prace, a następnie poddawać je głosowaniu Internautów. W każdym etapie są przyznawane Nagrody Publiczności oraz Nagroda Jury.
Nagrody Publiczności to zestawy składające się z koszulki polo Kotlin Rządzi z limitowanej edycji oraz pakietu dwóch ketchupów, zaś Nagrody Jury powiązane są z tematem tygodnia: toster, maszynka do hot-dogów oraz specjalna patelnia do hamburgerów. Konkurs trwa od 30.09 do 20.10.2013.
Źródło: Kamikaze