logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Kamikaze tworzy stanowisko Specjalisty ds. Tiktoka

  PR 17.01.2022, przeczytano 471 razy
ilustracja

Kamikaze stworzyła stanowisko TikTok Specialist, które obejmuje Patryk Krajewski, dotychczas pracujący w teamie odpowiadającym za działania Social Mediowe dla klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-kamikaze-tworzy-stanowisko-specjalisty-ds.-tiktoka,394409,artykul.html

Patryk Krajewski pracuje w Kamikaze od 2020 roku i do tej pory obsługiwał w zakresie działań Social Mediowych takie marki jak m.in.: Bourjois, Kaufland, Max Factor, Miss Sporty, Yves Rocher.

Teraz obejmuje stanowisko TikTok Specialist, na którym będzie odpowiedzialny za planowanie i raportowanie działań na TikToku dla klientów agencji, content management, realizację materiałów, prowadzenie komunikacji oraz monitoring działań na tej platformie społecznościowej.

- W Kamikaze stawiamy na specjalizację. Ze względu na tak dynamiczny w ostatnich kilkunastu miesiącach rozwój TikToka i coraz większe zainteresowanie nim ze strony marketerów, zdecydowaliśmy się na stworzenie odrębnego stanowiska dla osoby, która zajmie się koordynacją działań na TikToku dla naszych klientów. Postawiliśmy właśnie na Patryka, który jest praktykiem - prowadzi swoje konto na TikToku i bardzo dobrze sobie radzi w tym medium, osiągając milionowe wyświetlenia i wciąż zdobywając nowych followersów. Patryk zna TikToka z każdej strony, zarówno jako odbiorca treści, jak i ich twórca, oraz osoba z doświadczeniem agencyjnym, jest więc naszym zdaniem idealną osobą na to stanowisko. Jesteśmy pewni, że zadba o rozwój profili na TikToku dla naszych klientów, jak również będzie odpowiedzialny za rekomendacje i doradztwo także dla tych klientów, którzy nie są jeszcze obecni na TikToku - komentuje Karolina Kornacka, Head of Content & Social Media w Kamikaze.

Patryk Krajewski jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie ukończył studia licencjackie na kierunku Komunikacja Społeczna i Dziennikarstwo (specjalizacja - Research Medialny), a obecnie kończy studia magisterskie na tym samym kierunku (specjalizacja – PR i Branding).

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764