logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Kerris laureatem konkursu Lider Przedsiębiorczości Roku 2016

  PR 02.12.2016, przeczytano 687 razy
ilustracjastrzałka
fot. Rafał Meszka

Agencja interaktywna KERRIS, jako jedyna firma z branży reklamowej, zdobyła tytuł Lidera Przedsiębiorczości Roku 2016. Nagroda przyznawana jest szczególnie aktywnym, innowacyjnym i dynamicznie rozwijającym się firmom. Statuetkę odebrał Mikołaj Szymański, Managing Partner w KERRIS Group, podczas uroczystej gali, która odbyła się 1 grudnia w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-kerris-laureatem-konkursu--lider-przedsiebiorczosci-roku-2016,30728,artykul.html

To już drugi rok z rzędu, kiedy KERRIS, jako jedyna firma z branży reklamowej, zdobywa uznanie w konkursie Lider Przedsiębiorczości Roku. W poprzedniej edycji spółka została wyróżniona przez kapitułę za szczególne osiągnięcia w dziedzinie przedsiębiorczości i dostosowania do funkcjonowania na zintegrowanym rynku europejskim.

- Cieszę się, że starania włożone przez nas w rozwój agencji zostały dostrzeżone przez jury konkursu. W ciągu roku zrealizowaliśmy wiele wartościowych projektów, podpisaliśmy umowę na stałą współpracę z takimi klientami jak np. Roche, i dokonaliśmy strategicznych inwestycji. Najważniejszą z nich jest zakup pakietu udziałów w Patyna.pl, będącej największą w Polsce platformą handlową poświęconą meblom i dekoracjom vintage - podsumowuje Mikołaj Szymański.

Rywalizacja o tytuł Lidera Przedsiębiorczości Roku należy do najstarszych i najbardziej prestiżowych wydarzeń promujących przedsiębiorczość w Polsce. Konkurs, organizowany przez Fundację Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Mazowiecką Izbę Rzemiosła i Przedsiębiorczości, wyróżnia szczególnie aktywne, innowacyjne, konkurencyjne i dynamicznie rozwijające się firmy. Patronat nad uroczystą galą, która odbyła się 1 grudnia w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie objęli Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

KERRIS jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych na polskim rynku. Projektuje i dostarcza usługi z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu. Spośród dziesiątek rozwiązań dostępnych na rynku, wdraża te właściwe, skutecznie realizując cele biznesowe swoich partnerów. Należą do nich takie marki jak Porsche, L'Oréal Polska, Grupa LOTOS SA, Grohe Polska, Lexus, Regenersis, Uber, oraz czołowe domy mediowe i wiele inspirujących startupów.

Źródło: KERRIS Group

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764