logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder

  PR 14.08.2020, przeczytano 613 razy

Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-keypr-dla-fundacji-sue-ryder,388097,artykul.html

Agencja keyPR obsługuje całościowe działania komunikacyjne Fundacji Sue Ryder: opracowanie strategii komunikacji Fundacji i Master Content Planu. Praca bieżąca polega na przygotowywaniu informacji prasowych, tekstów eksperckich, wyszukiwaniu kontekstów wraz z doradztwem w obrębie CSR oraz wsparciem w zakresie budowania wizerunku Fundacji i doradztwa projektowego.

- Fundacja od jakiegoś czasu przechodzi szereg zmian również w warstwie wizerunkowej i komunikacyjnej. Dlatego zdecydowaliśmy się na profesjonalną współpracę z agencją, która ma doświadczenie w działaniach z organizacjami pozarządowymi. - mówi Filip Suprowicz, Dyrektor Wykonawczy w Fundacji Sue Ryder.

- Bardzo dziękuję za zaufanie, którym obdarzyła mnie Fundacja Sue Ryder. Odpowiedzialność społeczna i CSR to dla naszej agencji bardzo ważny obszar, dlatego ogromnie cieszę z tej współpracy. Będziemy mogli wykorzystać nasze umiejętności nabyte podczas pracy przy innych projektach CSR. - stwierdza Karolina Kowalska, właścicielka agencji keyPR.

KeyPR dotychczas współpracowała z wieloma instytucjami non-profit, organizując różnego typu społeczne akcje m.in ze Stowarzyszeniem Polska Wódka przy kampanii “Pływam bez Promili”, z Fundacją Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie, czy przy ogólnopolskiej kampanii dla Koalicji Klimatycznej i WWF Polska w ramach projektu “Co z tą wodą?”.

Źródło: keyPR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764