logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder

  PR 14.08.2020, przeczytano 761 razy

Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-keypr-dla-fundacji-sue-ryder,388097,artykul.html

Agencja keyPR obsługuje całościowe działania komunikacyjne Fundacji Sue Ryder: opracowanie strategii komunikacji Fundacji i Master Content Planu. Praca bieżąca polega na przygotowywaniu informacji prasowych, tekstów eksperckich, wyszukiwaniu kontekstów wraz z doradztwem w obrębie CSR oraz wsparciem w zakresie budowania wizerunku Fundacji i doradztwa projektowego.

- Fundacja od jakiegoś czasu przechodzi szereg zmian również w warstwie wizerunkowej i komunikacyjnej. Dlatego zdecydowaliśmy się na profesjonalną współpracę z agencją, która ma doświadczenie w działaniach z organizacjami pozarządowymi. - mówi Filip Suprowicz, Dyrektor Wykonawczy w Fundacji Sue Ryder.

- Bardzo dziękuję za zaufanie, którym obdarzyła mnie Fundacja Sue Ryder. Odpowiedzialność społeczna i CSR to dla naszej agencji bardzo ważny obszar, dlatego ogromnie cieszę z tej współpracy. Będziemy mogli wykorzystać nasze umiejętności nabyte podczas pracy przy innych projektach CSR. - stwierdza Karolina Kowalska, właścicielka agencji keyPR.

KeyPR dotychczas współpracowała z wieloma instytucjami non-profit, organizując różnego typu społeczne akcje m.in ze Stowarzyszeniem Polska Wódka przy kampanii “Pływam bez Promili”, z Fundacją Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie, czy przy ogólnopolskiej kampanii dla Koalicji Klimatycznej i WWF Polska w ramach projektu “Co z tą wodą?”.

Źródło: keyPR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764