logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder

  PR 14.08.2020, przeczytano 273 razy

Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-keypr-dla-fundacji-sue-ryder,388097,artykul.html

Agencja keyPR obsługuje całościowe działania komunikacyjne Fundacji Sue Ryder: opracowanie strategii komunikacji Fundacji i Master Content Planu. Praca bieżąca polega na przygotowywaniu informacji prasowych, tekstów eksperckich, wyszukiwaniu kontekstów wraz z doradztwem w obrębie CSR oraz wsparciem w zakresie budowania wizerunku Fundacji i doradztwa projektowego.

- Fundacja od jakiegoś czasu przechodzi szereg zmian również w warstwie wizerunkowej i komunikacyjnej. Dlatego zdecydowaliśmy się na profesjonalną współpracę z agencją, która ma doświadczenie w działaniach z organizacjami pozarządowymi. - mówi Filip Suprowicz, Dyrektor Wykonawczy w Fundacji Sue Ryder.

- Bardzo dziękuję za zaufanie, którym obdarzyła mnie Fundacja Sue Ryder. Odpowiedzialność społeczna i CSR to dla naszej agencji bardzo ważny obszar, dlatego ogromnie cieszę z tej współpracy. Będziemy mogli wykorzystać nasze umiejętności nabyte podczas pracy przy innych projektach CSR. - stwierdza Karolina Kowalska, właścicielka agencji keyPR.

KeyPR dotychczas współpracowała z wieloma instytucjami non-profit, organizując różnego typu społeczne akcje m.in ze Stowarzyszeniem Polska Wódka przy kampanii “Pływam bez Promili”, z Fundacją Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie, czy przy ogólnopolskiej kampanii dla Koalicji Klimatycznej i WWF Polska w ramach projektu “Co z tą wodą?”.

Źródło: keyPR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764