logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Labcon rozbudowuje zespół strategii komunikacji

  PR 21.03.2022, przeczytano 747 razy
ilustracja

Do zespołu strategii komunikacji Agencji kreatywnej Labcon (Group One) dołączyła Dominika Matyszewska, obejmując stanowisko Digital Strategist. Rozbudowa działu to konsekwencja realizowanej przez agencję wizji tworzenia cross-kompetencyjnego zespołu i budowy holistycznej oferty dla klientów spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-labcon-rozbudowuje-zespol-strategii-komunikacji,395189,artykul.html

Dominika Matyszewska pracuje w Labconie od 2019 roku. Wcześniej odpowiadała za planowanie wszystkich działań prowadzonych dla marki adidas w mediach społecznościowych (kategorie: Originals, Football, Women, Running) oraz współtworzyła działania w ramach launchu marki Under Armour na polskim rynku. Przed Labconem doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak Tailor Made PR oraz Cut the Mustard. W nowej roli będzie odpowiedzialna za opracowywanie strategii digitalowych, analizy trendów oraz pomoc w dostosowywaniu pomysłów kreatywnych do specyfiki wszystkich kanałów komunikacji online.

Rozwój zespołu strategicznego to odpowiedź na obietnicę Labconu - budowania zintegrowanych, cross-kompetencyjnych doświadczeń komunikacyjnych marek.

- Jeszcze nigdy w obszarze komunikacji marki nie miały tak wielu możliwości, jak teraz. Dobra strategia to gwarancja wyboru właściwych rozwiązań i jedyna szansa na zbudowanie wyrazistych i efektywnych działań w coraz bardziej wymagającym środowisku. Rozbudowa działu strategii pozwoli nam znaleźć przestrzeń na realizację niestandardowych formatów, które angażują odbiorców i zacieśniają więź na linii marka - konsument - mówi Marta Łysiak, Managing Director w Labcon.

Zespół strategiczny to część Działu strategii i mediów społecznościowych Labcon, który liczy obecnie 7 osób. Na jego czele stoi Adam Kręgielewski. Zespół blisko współpracuje z działem strategii Group One Media, którym kieruje Rafał Wachnik.

Źródło: Labcon - Relevant Stories

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764