logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Labcon rozbudowuje zespół strategii komunikacji

  PR 21.03.2022, przeczytano 753 razy
ilustracja

Do zespołu strategii komunikacji Agencji kreatywnej Labcon (Group One) dołączyła Dominika Matyszewska, obejmując stanowisko Digital Strategist. Rozbudowa działu to konsekwencja realizowanej przez agencję wizji tworzenia cross-kompetencyjnego zespołu i budowy holistycznej oferty dla klientów spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-labcon-rozbudowuje-zespol-strategii-komunikacji,395189,artykul.html

Dominika Matyszewska pracuje w Labconie od 2019 roku. Wcześniej odpowiadała za planowanie wszystkich działań prowadzonych dla marki adidas w mediach społecznościowych (kategorie: Originals, Football, Women, Running) oraz współtworzyła działania w ramach launchu marki Under Armour na polskim rynku. Przed Labconem doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak Tailor Made PR oraz Cut the Mustard. W nowej roli będzie odpowiedzialna za opracowywanie strategii digitalowych, analizy trendów oraz pomoc w dostosowywaniu pomysłów kreatywnych do specyfiki wszystkich kanałów komunikacji online.

Rozwój zespołu strategicznego to odpowiedź na obietnicę Labconu - budowania zintegrowanych, cross-kompetencyjnych doświadczeń komunikacyjnych marek.

- Jeszcze nigdy w obszarze komunikacji marki nie miały tak wielu możliwości, jak teraz. Dobra strategia to gwarancja wyboru właściwych rozwiązań i jedyna szansa na zbudowanie wyrazistych i efektywnych działań w coraz bardziej wymagającym środowisku. Rozbudowa działu strategii pozwoli nam znaleźć przestrzeń na realizację niestandardowych formatów, które angażują odbiorców i zacieśniają więź na linii marka - konsument - mówi Marta Łysiak, Managing Director w Labcon.

Zespół strategiczny to część Działu strategii i mediów społecznościowych Labcon, który liczy obecnie 7 osób. Na jego czele stoi Adam Kręgielewski. Zespół blisko współpracuje z działem strategii Group One Media, którym kieruje Rafał Wachnik.

Źródło: Labcon - Relevant Stories

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764