logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Lotna opracowała nową linię graficzną dla Trouw Nutrition

  PR 01.02.2021, przeczytano 945 razy
ilustracjastrzałka

Trouw Nutrition to światowy lider w dziedzinie żywności dla zwierząt i w doradztwie żywieniowym. Od prawie 90 lat produkuje i dostarcza premiksy witaminowe i dodatki paszowe do tysięcy gospodarstw na kilku kontynentach. W ramach ciągłego rozwoju i dopasowywania swojej oferty do potrzeb rynku, podjęto decyzję o opracowaniu nowej strategii sprzedażowej oraz odświeżeniu wizerunku trzech najbardziej rozpoznawalnych produktów z portfolio Trouw Nutrition – Lidermix, Hendrix i Polfamix. Do wykonania tego zadania wybrano agencję kreatywną Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-lotna-opracowala-nowa-linie-graficzna-dla-trouw-nutrition,390016,artykul.html

Każdy produkt można rozróżnić na trzech płaszczyznach – marka (Hendrix, Lidermix, Polfamix), kategoria (zwykły lub premium) oraz przeznaczenie (dla drobiu, bydła, trzody chlewnej itp.).

- Na jednym opakowaniu musieliśmy pokazać 3 różne elementy identyfikujące produkt i dodatkowo nawiązać do producenta. Ta liczba cech wymagała od nas zastosowania takich rozwiązań, dzięki którym będzie on nie tylko dobrze widoczny, ale też łatwo rozpoznawalny – czy to w gospodarstwie rolniczym, czy w hurtowni – mówi Piotr Flis współwłaściciel agencji Lotna, odpowiedzialny za koordynację techniczną projektu. – Niezależnie od tego, w jakiej pozycji znajduje się opakowanie, pracownik sklepowy czy klient musi na pierwszy rzut oka rozpoznać dany produkt i jego zastosowanie – dodaje.

Aby identyfikacja produktu była łatwiejsza, stworzono trzy grupy kodów kolorystycznych widoczne na każdej stronie opakowania:

  • Czerwony lub zielony, które wraz z logo określają markę produktu.
  • Czarny lub niebiesko-zielony wyznaczają kategorię - standard lub premium.
  • Żółty, różowy, niebieski, zielony oraz brązowy pokazują przeznaczenie produktu - dla drobiu, bydła, trzody lub innych zwierząt.

Dodatkowo w projekty wkomponowane zostały kolory korporacyjne Trouw Nutriton – granatowy i zielony – znane z logo firmy i rozpoznawane przez grupę docelową produktów.

W oparciu o znak istniejącej już na wielu międzynarodowych rynkach linii Hendrix, opracowane zostały znaki dla marek Polfamix i Lidermix. Wszystkie produkty miały tworzyć jedną, spójną linię graficzną, zgodną z nową strategią komunikacji Trouw Nutrition.

Lotna zaprojektowała łącznie po 6 wersji opakowań dla linii Lidermix i Hendrix oraz ponad 20 dla serii Polfamix. Zanim rozpoczęto prace, agencja w ramach warsztatów rozpoznała potrzeby Klienta, poznała proces produkcyjny w zakładach Trouw Nutrition oraz określiła kluczowe dla produkcji czynniki, które musiały być uwzględnione w procesie projektowym. Koncepcja została stworzona przez Katarzynę Łobodę-Karki – graphic designera Lotnej. Za koordynację i kontakt z klientem odpowiadała Anita Kamila Sochacka – managing director agencji, a koordynację techniczną pełnił cytowany wcześniej Piotr Flis – executive director.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lotna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764