logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Lotna opracowała nową linię graficzną dla Trouw Nutrition

  PR 01.02.2021, przeczytano 1290 razy
ilustracjastrzałka

Trouw Nutrition to światowy lider w dziedzinie żywności dla zwierząt i w doradztwie żywieniowym. Od prawie 90 lat produkuje i dostarcza premiksy witaminowe i dodatki paszowe do tysięcy gospodarstw na kilku kontynentach. W ramach ciągłego rozwoju i dopasowywania swojej oferty do potrzeb rynku, podjęto decyzję o opracowaniu nowej strategii sprzedażowej oraz odświeżeniu wizerunku trzech najbardziej rozpoznawalnych produktów z portfolio Trouw Nutrition – Lidermix, Hendrix i Polfamix. Do wykonania tego zadania wybrano agencję kreatywną Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-lotna-opracowala-nowa-linie-graficzna-dla-trouw-nutrition,390016,artykul.html

Każdy produkt można rozróżnić na trzech płaszczyznach – marka (Hendrix, Lidermix, Polfamix), kategoria (zwykły lub premium) oraz przeznaczenie (dla drobiu, bydła, trzody chlewnej itp.).

- Na jednym opakowaniu musieliśmy pokazać 3 różne elementy identyfikujące produkt i dodatkowo nawiązać do producenta. Ta liczba cech wymagała od nas zastosowania takich rozwiązań, dzięki którym będzie on nie tylko dobrze widoczny, ale też łatwo rozpoznawalny – czy to w gospodarstwie rolniczym, czy w hurtowni – mówi Piotr Flis współwłaściciel agencji Lotna, odpowiedzialny za koordynację techniczną projektu. – Niezależnie od tego, w jakiej pozycji znajduje się opakowanie, pracownik sklepowy czy klient musi na pierwszy rzut oka rozpoznać dany produkt i jego zastosowanie – dodaje.

Aby identyfikacja produktu była łatwiejsza, stworzono trzy grupy kodów kolorystycznych widoczne na każdej stronie opakowania:

  • Czerwony lub zielony, które wraz z logo określają markę produktu.
  • Czarny lub niebiesko-zielony wyznaczają kategorię - standard lub premium.
  • Żółty, różowy, niebieski, zielony oraz brązowy pokazują przeznaczenie produktu - dla drobiu, bydła, trzody lub innych zwierząt.

Dodatkowo w projekty wkomponowane zostały kolory korporacyjne Trouw Nutriton – granatowy i zielony – znane z logo firmy i rozpoznawane przez grupę docelową produktów.

W oparciu o znak istniejącej już na wielu międzynarodowych rynkach linii Hendrix, opracowane zostały znaki dla marek Polfamix i Lidermix. Wszystkie produkty miały tworzyć jedną, spójną linię graficzną, zgodną z nową strategią komunikacji Trouw Nutrition.

Lotna zaprojektowała łącznie po 6 wersji opakowań dla linii Lidermix i Hendrix oraz ponad 20 dla serii Polfamix. Zanim rozpoczęto prace, agencja w ramach warsztatów rozpoznała potrzeby Klienta, poznała proces produkcyjny w zakładach Trouw Nutrition oraz określiła kluczowe dla produkcji czynniki, które musiały być uwzględnione w procesie projektowym. Koncepcja została stworzona przez Katarzynę Łobodę-Karki – graphic designera Lotnej. Za koordynację i kontakt z klientem odpowiadała Anita Kamila Sochacka – managing director agencji, a koordynację techniczną pełnił cytowany wcześniej Piotr Flis – executive director.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lotna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764