logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Lotna opracowała nową linię graficzną dla Trouw Nutrition

  PR 01.02.2021, przeczytano 959 razy
ilustracjastrzałka

Trouw Nutrition to światowy lider w dziedzinie żywności dla zwierząt i w doradztwie żywieniowym. Od prawie 90 lat produkuje i dostarcza premiksy witaminowe i dodatki paszowe do tysięcy gospodarstw na kilku kontynentach. W ramach ciągłego rozwoju i dopasowywania swojej oferty do potrzeb rynku, podjęto decyzję o opracowaniu nowej strategii sprzedażowej oraz odświeżeniu wizerunku trzech najbardziej rozpoznawalnych produktów z portfolio Trouw Nutrition – Lidermix, Hendrix i Polfamix. Do wykonania tego zadania wybrano agencję kreatywną Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-lotna-opracowala-nowa-linie-graficzna-dla-trouw-nutrition,390016,artykul.html

Każdy produkt można rozróżnić na trzech płaszczyznach – marka (Hendrix, Lidermix, Polfamix), kategoria (zwykły lub premium) oraz przeznaczenie (dla drobiu, bydła, trzody chlewnej itp.).

- Na jednym opakowaniu musieliśmy pokazać 3 różne elementy identyfikujące produkt i dodatkowo nawiązać do producenta. Ta liczba cech wymagała od nas zastosowania takich rozwiązań, dzięki którym będzie on nie tylko dobrze widoczny, ale też łatwo rozpoznawalny – czy to w gospodarstwie rolniczym, czy w hurtowni – mówi Piotr Flis współwłaściciel agencji Lotna, odpowiedzialny za koordynację techniczną projektu. – Niezależnie od tego, w jakiej pozycji znajduje się opakowanie, pracownik sklepowy czy klient musi na pierwszy rzut oka rozpoznać dany produkt i jego zastosowanie – dodaje.

Aby identyfikacja produktu była łatwiejsza, stworzono trzy grupy kodów kolorystycznych widoczne na każdej stronie opakowania:

  • Czerwony lub zielony, które wraz z logo określają markę produktu.
  • Czarny lub niebiesko-zielony wyznaczają kategorię - standard lub premium.
  • Żółty, różowy, niebieski, zielony oraz brązowy pokazują przeznaczenie produktu - dla drobiu, bydła, trzody lub innych zwierząt.

Dodatkowo w projekty wkomponowane zostały kolory korporacyjne Trouw Nutriton – granatowy i zielony – znane z logo firmy i rozpoznawane przez grupę docelową produktów.

W oparciu o znak istniejącej już na wielu międzynarodowych rynkach linii Hendrix, opracowane zostały znaki dla marek Polfamix i Lidermix. Wszystkie produkty miały tworzyć jedną, spójną linię graficzną, zgodną z nową strategią komunikacji Trouw Nutrition.

Lotna zaprojektowała łącznie po 6 wersji opakowań dla linii Lidermix i Hendrix oraz ponad 20 dla serii Polfamix. Zanim rozpoczęto prace, agencja w ramach warsztatów rozpoznała potrzeby Klienta, poznała proces produkcyjny w zakładach Trouw Nutrition oraz określiła kluczowe dla produkcji czynniki, które musiały być uwzględnione w procesie projektowym. Koncepcja została stworzona przez Katarzynę Łobodę-Karki – graphic designera Lotnej. Za koordynację i kontakt z klientem odpowiadała Anita Kamila Sochacka – managing director agencji, a koordynację techniczną pełnił cytowany wcześniej Piotr Flis – executive director.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lotna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group
SAROTA PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy. Dzięki temu zyskuje możliwość wymiany doświadczeń z czołowymi agencjami z całego świata oraz udziału we wspólnych międzynarodowych projektach.
“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii. 
White Toner Academy powraca do Polski
White Toner Academy to międzynarodowe wydarzenie organizowane przez producenta papierów termotransferowych Forver. W zeszłym roku polska odsłona WTA odbyła się we współpracy z API.PL i OKI. Ze względu na duże zainteresowanie White Toner Academy powraca do Polski – tym razem jako jedne z zajęć w ramach cyklu Akademii Technologii Zdobienia 2.0.
PRZElew wspiera kampanię i loterię Przelewy24
Serwis Przelewy24 zaprasza na drugą edycję PRZEloterii. Sympatyczny PRZElew w wakacyjnej odsłonie przygotował wspaniałe nagrody. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.
Historia gier wideo ożywiona przez Panasonic w Oxo Museo
W samym sercu Malagi, muzeum Oxo Museo oddaje hołd historii gier wideo, prezentując je w zupełnie nowym świetle. Dzięki współpracy z Panasonic Connect i ich zaawansowanej technologii audio-wizualnej, muzeum stworzyło przestrzeń immersyjną 360º, która przenosi odwiedzających w sam środek wirtualnego świata gier.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764