logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja marketingu internetowego Seeders stawia na rozwój

  PR 26.07.2022, przeczytano 370 razy

Agencja marketingu online przekracza granice rozwijając swoją działalność w Polsce i w Danii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-marketingu-internetowego-seeders-stawia-na-rozwoj,396720,artykul.html

Agencja marketingu internetowego Seeders stawia na rozwój. Tym razem z dwoma nowymi międzynarodowymi lokalizacjami w Polsce i Danii. Firma, która specjalizuje się w SEO, SEA i
link buildingu, dostrzega w obu krajach duże możliwości. Pochodząca z Zwolle w Holandii firma Seeders otworzyła wcześniej również lokalizacje w Amsterdamie, Belgii i Niemczech. Nowe lokalizacje firmy nie wzięły się znikąd. Seeders od lat rozwija się na arenie międzynarodowej. Wcześniej w 2021 roku otworzyli lokalizacje w Düsseldorfie i Antwerpii. Agencja marketingu internetowego działała już w Polsce i Danii, ale ostatnio zdecydowała się na otwarcie lokalnych biur, z których będą pracować nad widocznością i autorytetem w Internecie zarówno polskich, jak i duńskich firm.

Monika Englicht (Polska) i Sara Salim (Dania) przejmą funkcję dyrektorów zarządzających. Obecnie pracują nad zbudowaniem silnego zespołu specjalistów od marketingu internetowego. Zarówno Englicht, jak i Salim mają duże doświadczenie w obszarze przedsiębiorczości, doradztwa i marketingu internetowego.

Unikalna strategia

- Od lat obsługujemy klientów lokalnych i międzynarodowych na rynku polskim i duńskim – mówi Dennis Akkerman, właściciel firmy Seeders. - Chcemy teraz również zaznaczyć fizyczną rolę w obu krajach. W Danii dążymy do obsługi klientów skandynawskich, dla Polski oznacza to koncentrację na rynku wschodnioeuropejskim. Posiadanie zespołów z lokalnymi specjalistami odpowiada naszej wyjątkowej wizji. Naszym celem jest służenie rynkowi europejskiemu jako „punkt kompleksowej obsługi. Dzięki naszym lokalnym specjalistom wiemy dokładnie, jaka unikalna strategia jest potrzebna w tych konkretnych krajach.
Opieramy się również na naszej sieci lokalnych mediów i wydawców. Poza tym, naszym celem jest wprowadzenie strategii Digital PR, która jest raczej nieznana w Polsce i Danii, na mapie tych krajów.

Polska i Dania nie będą ostatnią z międzynarodowych lokalizacji Seeders i szukają więcej możliwości za granicą. Phil Kropp, który wcześniej w 2021 roku objął stanowisko prezesa Seeders, popiera plany Akkermana.

- Seeders to szybko rozwijająca się firma, która może szybko stawiać wielkie kroki. Wdrażanie na arenie międzynarodowej to dobra szansa na szybki postęp – mówi Kropp.

Seeders jest internetową agencją marketingową i ma już kilka lokalizacji, z których prowadzi działalność. Specjalizują się w tworzeniu autorytetu online i widoczności poprzez SEO, SEA i budowanie linków.

Źródło: Seeders

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764