logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Mediaverse poprowadzi kampanię online nowego smartfona myphone LUNA

  PR 20.09.2014, przeczytano 1423 razy

We wrześniu pojawił się na rynku smartfon myPhone LUNA, najnowszy produkt polskiego producenta smartfonów i telefonów komórkowych. Konkurs na obsługę mediową marki w Internecie wygrała agencja marketingu online Mediaverse z Wrocławia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-mediaverse-poprowadzi-kampanie-online-nowego-smartfona-myphone-luna,22667,artykul.html

Kampania, wprowadzająca na rynek nowy smartfon myPhone LUNA, wystartowała 8 września i potrwa do końca października. Za obsługę mediową w Internecie odpowiadać będzie Mediaverse, agencja specjalizująca się w najnowszych trendach reklamy internetowej (RTB, Mobile, Video, Google, Retargeting) oraz analityce webowej. W ramach launchu nowego produktu agencja będzie odpowiadać planowanie, zakup mediów. Ponadto działania obejmą również realizację i optymalizację kampanii reklamowej online, w tym m.in. rozwój programu partnerskiego, aktywności online rozliczanych w modelu CPS, kampanię Adwords zarówno  w wyszukiwarkach, jak i w sieci reklamowej Google oraz kampanię display, w której dodatkowo zostanie wykorzystany model zakupu powierzchni Real Time Bidding.  Na potrzeby kampanii stworzono profil behawioralny (audience targeting), który wykorzysta  dane o intencjach zakupowych Użytkowników, w tym dane pochodzące zarówno z porównywarek cenowych, jak i partnerów biznesowych producenta. W przyszłości planowana jest również zintensyfikowana kampania video online. 

Synergia działań w ramach kampanii reklamowej dla myPhone LUNA ma na celu skuteczne wprowadzenie produktu na rynek, zwiększenie jego rozpoznawalności, a także realizacje celów sprzedażowych producenta.

Nowoczesny smartfon LUNA o unikalnym i smukłym designie, z ekranem o przekątnej 5.5” IPS i rozdzielczości HD 1280x720px, pojawił się w przedsprzedaży, na początku września. Będzie dostępny w sklepie producenta w promocyjnej cenie, wraz z dodatkowymi bonusami takimi jak: starter Mobile Vikings z kwotą 19 zł do wykorzystania i pakietem 2GB Internetu, power bank oraz składany pokrowiec. Przedsprzedaż potrwa do 23. września, później produkt trafi do szerokiej dystrybucji.

Źródło: Mediaverse

www.mediaverse.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol współpracuje z naturą w dżemowej kampanii
Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie...
Epson i EKM Global integrują Epson Remote Services
Firma Epson nawiązała współpracę z EKM Global, aby zintegrować Epson Remote Services (ERS) i uprościć zdalne zarządzanie drukiem oraz flotą urządzeń. ERS to darmowy, oparty na chmurze system monitorowania i zarządzania urządzeniami Epson, który umożliwia zaawansowaną diagnostykę zdalną. Dzięki otwartemu API Epson, powstało kompleksowe narzędzie do zarządzania flotą dla...
Ostrołęka - finał trasy świątecznej ciężarówki Coca-Cola
Ostrołęka zdobyła serca głosujących w aplikacji Coca-Cola i tym samym dołączyła do miast, które jeszcze w tym roku odwiedzi świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Będzie to finalny przystanek tegorocznej trasy, do którego ciężarówka uda się dzień po wydarzeniu w Toruniu. Marka zachęca również do dzielenia się życzliwością oraz korzystania z...
Dentsu szacuje wzrost wydatków na reklamę w Polsce i na świecie
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7%, największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10%.
Kampania programatyczna DOOH marki Cupra Terramar
Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764