logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Monady przekształca się w grupę

  PR 18.10.2021, przeczytano 416 razy

Monday - agencja komunikacji przekształciła się w holding monday group, w ramach którego wyodrębnione zostały 3 brandy: monday comms, monday digital i monday strategy. Wszystkie marki działają pod jednym, wspólnym claimem: We Care. We deliver. Zmiana wynika przede wszystkim z potrzeby zapewnienia: dalszego rozwoju wysokiej jakości usług, partnerskiego wsparcia klientom oraz stałego podwyższania kompetencji pracownikom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-monady-przeksztalca-sie-w-grupe,393419,artykul.html

Wydzielenie ze struktur agencji trzech wyspecjalizowanych marek to kolejny krok w rozwoju monday, odpowiedź na poszerzający się zakres usług oraz potrzebę dalszej profesjonalizacji przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności i zwinności.

- Nad zmianą, której efektem jest przekształcenie monday w grupę oraz wydzielenie brandów pracujemy od dłuższego czasu. Wymagała precyzyjnego rozdzielenia odpowiedzialności pomiędzy członków zarządu, wypracowania wraz z szefowymi i szefami zespołów jasnych zasad współpracy pomiędzy brandami, rozbudowania oferty poprzez szkolenia pracowników oraz zaproszenie do współpracy nowych ekspertów. Zależało nam na jednoczesnym zachowaniu spójności w ramach grupy oraz rozwijaniu każdego z brandów osobno, a to wyzwanie, które wymagało uważności i odpowiedniego wdrożenia – mówi Ewa Mittelstaedt, CEO monday group. Zmiana pozwala nam skupić się na obszarach kluczowych z punktu widzenia biznesu naszych klientów oraz rozwoju pracowników i poszerzać portfolio o dodatkowe usługi strategiczne i kreatywne.

monday strategy

monday strategy zrzesza liderów monday - ekspertów, którzy wyznaczają strategiczne kierunki rozwoju dla poszczególnych marek grupy oraz świadczą usługi strategiczne dla klientów z portfolio monday comms oraz monday digital. monday strategy specjalizuje się opracowywaniu strategii komunikacji, konceptów i platform kreatywnych oraz key visuali. W portfolio usług monday group znajdują się również działania z obszaru komunikacji kryzysowej oraz Public Affairs.

monday digital

monday od lat rozwija kompetencje social media, digital, content, performance oraz influencer marketing. Agencja realizowała kampanie dla największych marek, zdobywając szereg nagród w tym obszarze, m.in. dla Aliexpress, Media Markt, Compensa, Intel, mBank  czy Electronic Arts. Brand monday digital nadaje dotychczasowym działaniom social i digital agencji odpowiednie ramy.

- W monday robimy digital, który się klika. Opracowujemy strategie, wymyślamy koncepty kreatywne, tworzymy kreacje, które przykuwają uwagę. Budujemy marki i wspieramy ich komunikację, budujemy społeczności i zapraszamy ludzi do świata marek. Naszym celem jest wywoływanie emocji, które przełożą się  na generowanie konkretnych efektów – zaznacza Adam Kozłowski, VP digital w monday group – Mimo że naszym naturalnym środowiskiem jest digital i to w nim czujemy się najlepiej, zawsze staramy się efektywnie i w ciekawy sposób połączyć online z offlinem.

monday comms

Najbardziej holistycznym brandem stworzonym w ramach transformacji monday jest monday comms, który odpowiada za strategiczne łączenie public relations z digital marketingiem i digital sellingiem. Co to oznacza? monday comms dba między innymi o doradztwo strategiczne, tworzy koncepty kreatywne, wprowadza na rynek firmy i marki oraz realizuje kampanie wspierające cele biznesowe i sprzedaż.  Łączy kompetencje skupione między innymi wokół PR korporacyjnego i produktowego, employer brandingu, CSR, art brandingu, digital sellingu i marketingu.

- monday comms to brand, w którym łączymy kreatywność i profesjonalizm, specjalizacje w B2C i B2B, online z offlinem, efektowność z efektywnością. Tę różnorodność doskonale obrazują ostatnie nominacje do Złotych Spinaczy – gamingowa kampania „Szukamy cool nerda – premiera gry Star Wars: Squadrons” dla Electronic Arts Polska i program wspierający sprzedaż „Social Selling – handlowiec staje się influencerem” dla Dell Technologies. Mimo transformacji, którą przeszło monday, nadal pozostajemy jednym teamem, który wymienia się kompetencjami, aby zapewnienić naszym partnerom jak najlepsze zrozumienie ich potrzeb i celów, podchodząc do ich obsługi możliwie jak najbardziej kompleksowo. I co ważne, bardzo lubimy naszych klientów i marki, które za nimi stoją – mówi Magdalena Skarżyńska, VP comms w monday group – To wszystko świetnie wpisuje się w ideę, która przyświeca wszystkim naszym działaniom – „We care. We deliver”.

Trzy brandy grupy ściśle ze sobą współpracują, zapewniając klientom kompleksowe wsparcie oparte na głębokim zrozumieniu prowadzonego przez nich biznesu oraz gwarantuje rozwój niemal 80. pracownikom grupy. Obecna struktura umożliwia z jednej strony utrzymanie wysokiej jakości usług a z drugiej elastyczność i zwinność, dzięki którym zakres wsparcia monday może być dowolnie dostosowywany do zmieniających się warunków.

Zmiany w strukturze agencji wchodzą w życie od 18 października 2021 roku.

Źródło: Monday

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764