logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Monday Comms z kampanią dla Dell Technologies

  PR 25.01.2022, przeczytano 502 razy
ilustracja

Artur, w którego wciela się aktor Łukasz Simlat, jako pracownik korporacji przeżywa codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. W postaci Artura każdy z nas może znaleźć siebie. Dlatego w poszukiwaniu rozwiązań pozornie błahych trudności, bohater zachęca do znalezienia w sobie wewnętrznego szefa i stania się lepszą wersją siebie na miarę dzisiejszych realiów. Jak to zrobić? Odpowiada najnowsza kampania Dell Technologies, w której firma zdradza, jak technologia i dobre nawyki mogą pomóc w byciu dla siebie lepszym szefem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-monday-comms-z-kampania-dla-dell-technologies,394534,artykul.html

Jaka idea stoi za kampanią i jak długo potrwają działania?

Dell Technologies wystartował z kampanią społeczną, w której zachęca wszystkich do stania się lepszą wersją siebie. „Bądź dla siebie lepszym szefem” to cykl przydatnych porad dla osób pracujących na home office. W ramach kampanii powstały trzy spoty wideo z udziałem Łukasza Simlata wcielającego się w rolę pracownika korporacji zmagającego się z codziennymi wyborami podczas pracy zdalnej. Spoty będą promowane w Internecie, odwołując widzów do bazy wiedzy na dedykowanym landing page’u lepszyszef.pl.

Kampania potrwa do końca marca 2022 roku. Do działań dołączyło kilkanaście redakcji ogólnokrajowych, biznesowych, branżowych i IT, m.in. Onet, Puls Biznesu, money.pl i CRN. Na stronie poświęconej kampanii znajdą się rozmowy z ekspertami, którzy wezmą także udział w podcastach Voice House „Case study: Praca Hybrydowa”, prowadzonych przez Tinę Sobocińską i Jarosława Kuźniara.

Działania opierają się na trzech filarach komunikacyjnych: zdrowie fizyczne – obejmuje porady na temat m.in. właściwej postawy czy diety, dobrostan psychiczny – jak zadbać o wewnętrzną motywację i zachować równowagę oraz technologie – narzędzia, urządzenia i rozwiązania, które pomogą w poprawie warunków pracy.

Kto odpowiada za kampanię?

Za koncepcję i prowadzenie kampanii odpowiada dział brand&corporate z agencji monday comms. Wiedzę merytoryczną na potrzeby komunikacji opracowali: Adam Pawelec, osteopata, absolwent prestiżowego Sutherland Collage of Osteopathic Medicine w Namure oraz Paulina Sobiczewska, psycholog społeczna Uniwersytetu SWPS, zajmująca się zagadnieniami związanymi z motywacją. Informacje o technologiach dostarczyli liczni eksperci Dell Technologies oraz Intel.

Na czym oparła się idea kampanii?

Nowa normalność

Praca z dowolnego miejsca na świecie czy wykorzystanie modelu mieszanego to nie krótki trend, ale realna zmiana w organizacji codziennych obowiązków. Jak wynika z badania CBRE i Grafton Recruitment: Polacy przyzwyczaili się do home office, a za najbardziej optymalne rozwiązanie uznają model hybrydowy (64% osób). Pracę wyłącznie z biura deklaruje jedynie 10% pytanych. Co więcej, jak zauważa Personnel Service: aż 8 na 10 pracowników chce, by praca zdalna była zagwarantowana prawnie.

W takiej rzeczywistości oddzielenie życia zawodowego od prywatnego i zadbanie o swój dobrostan staje się coraz trudniejsze. W pierwszym z przywołanych badań zwraca na to uwagę co trzeci badany. Wyzwaniem jest nie tylko brak odpowiednich warunków czy sprzętu. Aż 86% osób pracujących z domu częściej skarży się na bóle kręgosłupa – donosi sondaż Benefit Systems. Na pogorszenie zdrowia fizycznego wpływa także nieodpowiednia dieta. 44% Polaków w badaniu Dailyfruits przyznało, że przytyło w okresie pracy zdalnej średnio o 6 kg, a blisko połowa zadeklarowała, że odżywiała się gorzej niż wcześniej.

Kampania #LepszySzef

W ramach godzenia życia zawodowego z prywatnym gotujemy ze słuchawkami w uszach, by nie przegapić ważnych spotkań i obiadu, rozmawiamy o projektach przez telefon w trakcie spacerów z psem. Dodatkowo przez cały dzień towarzyszy nam stresująca wątpliwość, czy pracujemy wystarczająco efektywnie w home office, które kiedyś było (a w niektórych miejscach wciąż jest) traktowane jako przywilej. W efekcie zaniedbujemy siebie samych.

Co o kampanii mówi przedstawiciel Dell Technologies?

- Gdy lokalizacja nie ma znaczenia, a technologia pozwala skutecznie pracować z każdego miejsca, możemy spodziewać się daleko idących zmian społecznych. Czy zakwestionujemy standardowy czas pracy 9-17? Jak zaadaptujemy się do nowej sytuacji? Poprzez kampanię #LepszySzef chcemy rozpocząć rozmowę o długofalowych przeobrażeniach, które zaczęły się prawie dwa lata temu i wciąż postępują – mówi Ewa Jarzemska, Dell Technologies.

Podsumowanie:

Dlatego kampania „Bądź dla siebie lepszym szefem” zwraca uwagę na „wewnętrznego szefa”, który każdego dnia podejmuje za nas decyzje. To on może być najcenniejszym sojusznikiem lub zmieniać nasze życie w koszmar. Dlatego warto uświadomić sobie, że „lepszy wewnętrzny szef to lepszy Ty!”. Główną ideą kampanii jest poszerzenie wiedzy na temat wpływu codziennych pozornie błahych decyzji na efektywność, samopoczucie, zdrowie i kondycję psychiczną, tak by zdalna praca przynosiła jak najwięcej korzyści.

  • Tytuł: LEPSZY SZEF | Dieta
  • Klient: Dell Technologies
  • Agencja: monday comms
  • Creative Director: Tomasz Chojnacki
  • Creative Consultant: Magdalena Gołębiewska
  • Reżyseria i zdjęcia: Bartosz Bobkowski, Grzegorz Gospodarek
  • Scenariusz: Tomasz Chojnacki
  • Dom produkcyjny: Panato
  • Kierownik produkcji: Weronika Wyrzykowska
  • Aktor: Łukasz Simlat
  • Scenografia: Weronika Filipek
  • Kostiumy: Agnieszka Toczek
  • Mistrz oświetlenia: Artur Karbowski
  • Postprodukcja dźwięku: Przemysław Jóźwik / StudioCompany Pro
  • Kolor korekcja: Coloroffon
  • Communication/Project Manager: Paweł Paszkowski
  • Supervisor: Aleksandra Bobkowska
  • Team Dell Technologies: Ewa Jarzemska

Źródło: monday comms

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764