logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Monday Comms z kampanią dla Dell Technologies

  PR 25.01.2022, przeczytano 1171 razy
ilustracja

Artur, w którego wciela się aktor Łukasz Simlat, jako pracownik korporacji przeżywa codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. W postaci Artura każdy z nas może znaleźć siebie. Dlatego w poszukiwaniu rozwiązań pozornie błahych trudności, bohater zachęca do znalezienia w sobie wewnętrznego szefa i stania się lepszą wersją siebie na miarę dzisiejszych realiów. Jak to zrobić? Odpowiada najnowsza kampania Dell Technologies, w której firma zdradza, jak technologia i dobre nawyki mogą pomóc w byciu dla siebie lepszym szefem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-monday-comms-z-kampania-dla-dell-technologies,394534,artykul.html

Jaka idea stoi za kampanią i jak długo potrwają działania?

Dell Technologies wystartował z kampanią społeczną, w której zachęca wszystkich do stania się lepszą wersją siebie. „Bądź dla siebie lepszym szefem” to cykl przydatnych porad dla osób pracujących na home office. W ramach kampanii powstały trzy spoty wideo z udziałem Łukasza Simlata wcielającego się w rolę pracownika korporacji zmagającego się z codziennymi wyborami podczas pracy zdalnej. Spoty będą promowane w Internecie, odwołując widzów do bazy wiedzy na dedykowanym landing page’u lepszyszef.pl.

Kampania potrwa do końca marca 2022 roku. Do działań dołączyło kilkanaście redakcji ogólnokrajowych, biznesowych, branżowych i IT, m.in. Onet, Puls Biznesu, money.pl i CRN. Na stronie poświęconej kampanii znajdą się rozmowy z ekspertami, którzy wezmą także udział w podcastach Voice House „Case study: Praca Hybrydowa”, prowadzonych przez Tinę Sobocińską i Jarosława Kuźniara.

Działania opierają się na trzech filarach komunikacyjnych: zdrowie fizyczne – obejmuje porady na temat m.in. właściwej postawy czy diety, dobrostan psychiczny – jak zadbać o wewnętrzną motywację i zachować równowagę oraz technologie – narzędzia, urządzenia i rozwiązania, które pomogą w poprawie warunków pracy.

Kto odpowiada za kampanię?

Za koncepcję i prowadzenie kampanii odpowiada dział brand&corporate z agencji monday comms. Wiedzę merytoryczną na potrzeby komunikacji opracowali: Adam Pawelec, osteopata, absolwent prestiżowego Sutherland Collage of Osteopathic Medicine w Namure oraz Paulina Sobiczewska, psycholog społeczna Uniwersytetu SWPS, zajmująca się zagadnieniami związanymi z motywacją. Informacje o technologiach dostarczyli liczni eksperci Dell Technologies oraz Intel.

Na czym oparła się idea kampanii?

Nowa normalność

Praca z dowolnego miejsca na świecie czy wykorzystanie modelu mieszanego to nie krótki trend, ale realna zmiana w organizacji codziennych obowiązków. Jak wynika z badania CBRE i Grafton Recruitment: Polacy przyzwyczaili się do home office, a za najbardziej optymalne rozwiązanie uznają model hybrydowy (64% osób). Pracę wyłącznie z biura deklaruje jedynie 10% pytanych. Co więcej, jak zauważa Personnel Service: aż 8 na 10 pracowników chce, by praca zdalna była zagwarantowana prawnie.

W takiej rzeczywistości oddzielenie życia zawodowego od prywatnego i zadbanie o swój dobrostan staje się coraz trudniejsze. W pierwszym z przywołanych badań zwraca na to uwagę co trzeci badany. Wyzwaniem jest nie tylko brak odpowiednich warunków czy sprzętu. Aż 86% osób pracujących z domu częściej skarży się na bóle kręgosłupa – donosi sondaż Benefit Systems. Na pogorszenie zdrowia fizycznego wpływa także nieodpowiednia dieta. 44% Polaków w badaniu Dailyfruits przyznało, że przytyło w okresie pracy zdalnej średnio o 6 kg, a blisko połowa zadeklarowała, że odżywiała się gorzej niż wcześniej.

Kampania #LepszySzef

W ramach godzenia życia zawodowego z prywatnym gotujemy ze słuchawkami w uszach, by nie przegapić ważnych spotkań i obiadu, rozmawiamy o projektach przez telefon w trakcie spacerów z psem. Dodatkowo przez cały dzień towarzyszy nam stresująca wątpliwość, czy pracujemy wystarczająco efektywnie w home office, które kiedyś było (a w niektórych miejscach wciąż jest) traktowane jako przywilej. W efekcie zaniedbujemy siebie samych.

Co o kampanii mówi przedstawiciel Dell Technologies?

- Gdy lokalizacja nie ma znaczenia, a technologia pozwala skutecznie pracować z każdego miejsca, możemy spodziewać się daleko idących zmian społecznych. Czy zakwestionujemy standardowy czas pracy 9-17? Jak zaadaptujemy się do nowej sytuacji? Poprzez kampanię #LepszySzef chcemy rozpocząć rozmowę o długofalowych przeobrażeniach, które zaczęły się prawie dwa lata temu i wciąż postępują – mówi Ewa Jarzemska, Dell Technologies.

Podsumowanie:

Dlatego kampania „Bądź dla siebie lepszym szefem” zwraca uwagę na „wewnętrznego szefa”, który każdego dnia podejmuje za nas decyzje. To on może być najcenniejszym sojusznikiem lub zmieniać nasze życie w koszmar. Dlatego warto uświadomić sobie, że „lepszy wewnętrzny szef to lepszy Ty!”. Główną ideą kampanii jest poszerzenie wiedzy na temat wpływu codziennych pozornie błahych decyzji na efektywność, samopoczucie, zdrowie i kondycję psychiczną, tak by zdalna praca przynosiła jak najwięcej korzyści.

  • Tytuł: LEPSZY SZEF | Dieta
  • Klient: Dell Technologies
  • Agencja: monday comms
  • Creative Director: Tomasz Chojnacki
  • Creative Consultant: Magdalena Gołębiewska
  • Reżyseria i zdjęcia: Bartosz Bobkowski, Grzegorz Gospodarek
  • Scenariusz: Tomasz Chojnacki
  • Dom produkcyjny: Panato
  • Kierownik produkcji: Weronika Wyrzykowska
  • Aktor: Łukasz Simlat
  • Scenografia: Weronika Filipek
  • Kostiumy: Agnieszka Toczek
  • Mistrz oświetlenia: Artur Karbowski
  • Postprodukcja dźwięku: Przemysław Jóźwik / StudioCompany Pro
  • Kolor korekcja: Coloroffon
  • Communication/Project Manager: Paweł Paszkowski
  • Supervisor: Aleksandra Bobkowska
  • Team Dell Technologies: Ewa Jarzemska

Źródło: monday comms

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764