logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja More Bananas dla Selana Jewellery

  PR 29.03.2018, przeczytano 443 razy
ilustracjastrzałka

Od marca agencja More Bananas odpowiada za komunikację firmy jubilerskiej Selana w mediach społecznościowych. Agencja została wybrana spośród kilku innych ofert. More Bananas opracowała spójną strategię zgodną z misją i celami marki. Wybór przeważyła zaproponowana big idea oraz kompleksowość oferty rozbudowana m.in. o działania UGC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-more-bananas-dla-selana-jewellery,35978,artykul.html

Selana to firma jubilerska z ponad 25-letnim doświadczeniem. Jak mówią twórcy marki: Wierzymy w magię dobrych początków, które kryją w sobie obietnicę piękna i nadziei. - Takie właśnie jest tworzenie biżuterii, którym z niezwykłą dokładnością zajmujemy się od 1992 roku.

Agencja stanęła przed zadaniem przeniesienia tego podejścia na kanały mediów społecznościowych. Czas reakcji odpowiedzi na wiadomości prywatne jest bardzo ważny. Często tą drogą klient pyta o zakup biżuterii.

- Marka powinna komunikować ekskluzywność, szeroki wybór produktów i swoje mocne strony. Kobiety Selana są bowiem silne, wyjątkowe i spełnione. Jedyne w swoim rodzaju! Dlatego zasługują na biżuterię wykonaną z dbałością o każdy szczegół - mówi Anna Ledwoń, Co-founder & Cretive Director agencji More Bananas.

- Komunikacja Selany kierowana jest w głównej mierze do kobiet. Nie zapominamy również w reklamach o mężczyznach, którzy skorzy są obdarowywać je wyjątkową biżuterią. Kto jednak powiedział, że kobiety same nie mogą sobie sprawiać prezentów? Optymalizacja grup docelowych jest zatem w pełni przemyślana - dodaje Karolina Kumor, Social Media Manager agencji.

Specjaliści z More Bananas planują kampanię z ambasadorkami marki, które zostaną wyłonione ze zgromadzonej na Facebooku społeczności.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764