logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja More Bananas razem z marką Id'eau

  PR 29.06.2017, przeczytano 720 razy
ilustracjastrzałka

Marka naturalnej wody mineralnej Id’eau podjęła decyzję o kontynuacji współpracy z agencją Kreatywną More Bananas. Efektem ostatnich działań jest raport medialny dotyczący spożycia wody przez Internautów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-more-bananas-razem-z-marka-id-eau,32966,artykul.html

Do zadań agencji należy wsparcie kreatywne oraz strategiczne związane z obecnością marki Id’eau w Internecie, planowanie oraz obsługa mediów społecznościowych marki (Instagram oraz Facebook), kampanie efektywnościowe na Facebooku oraz Instagramie, a także działania z zakresu influencer marketingu.

Agencja razem z #PRsense odpowiedzialną za Public Relations marki, od grudnia 2016r. przekonuje Internautów o tym, że z “Wodą [Id’eau] mogą więcej!”.

Do ostatnich zadań agencji More Bananas należało wsparcie agencji Cut The Mustard w zakresie obsługi mediów społecznościowych oraz influencer marketingu w kampanii #30DniDoIdeau.

Wspólnie z firmą Newspoint został stworzony także raport medialny oparty na monitoringu sieci, w którym przeczytać można o tym jak Polscy internauci konsumują wodę.

  • Raport można pobrać bezpłatnie TUTAJ

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764