logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja More Bananas szybuje wysoko z Lufthansa Group Business Services

  PR 24.07.2019, przeczytano 412 razy

More Bananas od czerwca obsługuje profil Lufthansa Group Business Services (LGBS) na Facebooku. Zadaniem agencji jest pomoc w realizacji celów wizerunkowych marki i dotarcie do potencjalnych pracowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-more-bananas-szybuje-wysoko-z-lufthansa-group-business-services,383350,artykul.html

Do zadań agencji należy m.in. wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki w mediach społecznościowych, budowanie pola do dialogu z fanami i wsparcie rekrutacji przez kampanie reklamowe. Za komunikację odpowiadają Ilona Sieradzka (social media specialist) i Michał Oleksiej (art director).

– Najważniejszym celem jest dla nas wsparcie rekrutacji przez pokazanie marki jej głównej grupie docelowej – młodym ludziom jeszcze na studiach lub tuż po nich. LGBS to miejsce przyjazne osobom zaczynającym karierę zawodową i świetne środowisko do pracy w językach obcych – mówi Ilona Sieradzka, social media specialist w More Bananas.

Lufthansa Group Business Services działa w Krakowie od 2003 roku i zatrudnia niemal 1000 pracowników, którzy zajmują się zapewnieniem usług finansowych, księgowych, kadrowych i zaopatrzenia dla pozostałych podmiotów wchodzących w skład Lufthansa Group.

Marka wybrała More Bananas na podstawie przedstawionej oferty. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764