Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy – będzie w nim wykorzystany microlearning, którego celem jest podniesienie wiedzy partnerów biznesowych na temat produktów i technologii REHAU. Dla REHAU to pierwszy program lojalnościowy skierowany do tej grupy docelowej.
„Program na wymiar” będzie programem lojalnościowym adresowanym w szczególności do stolarzy i firm stolarskich, które w swojej pracy korzystają z frontów i obrzeży produkowanych przez REHAU, oraz sprzedawców w hurtowniach branżowych. Celem programu jest nagrodzenie stolarzy wybór produktów REHAU oraz poszerzenie wiedzy o ofercie produktów REHAU i stosowanych w nich innowacyjnych technologiach.
„Jest to dla nas bardzo ważne przedsięwzięcie, ponieważ to nasz pierwszy program skierowany do grupy stolarzy – bardzo trudnej grupy docelowej, wąskiej, hermetycznej i wymagającej, do której ciężko dotrzeć, szczególnie z działaniami lojalizującymi. Mamy nadzieję, że powodzenie tego programu otworzy drogę do podobnych działań w przyszłości” – mówi Maria Cięciel-Muszyńska, Rehau Consultant Marketing Communication na Polskę i kraje bałtyckie. – „Wybraliśmy Verbum, ponieważ przekonała nas koncepcja i sposób myślenia agencji o programach lojalnościowych oraz spore doświadczenie w realizacji działań B2B.”
Zasady programu są proste: stolarz zdobywa punkty poprzez przesyłanie faktury z produktami REHAU. Fakturę można dodać poprzez platformę www lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Zdobyte punkty wymienia się na nagrody. Dodatkowo uczestnicy biorą udział w microlearningu poświęconemu produktom i technologiom REHAU, aby łatwiej było im rekomendować produkty REHAU swoim klientom – stolarzom.
Microlearning to bardzo ważny element, który odróżnia ten program od klasycznych programów lojalnościowych, których celem jest tylko wzrost sprzedaży. Dzięki microlearningowi uczestnicy zdobywają wiedzę o technikach sprzedaży, by jeszcze skuteczniej nawiązywać relacje biznesowe z klientami. To realna wartość dodana programu, która sprawia, że będą bardziej skuteczni w swojej pracy” – mówi Wojciech Wicherski z MPL Verbum.
Źródło: MPL Verbum