logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja MPL Verbum zdobyła budżet Rehau

  PR 03.10.2024, przeczytano 616 razy
ilustracjastrzałka

Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy – będzie w nim wykorzystany microlearning, którego celem jest podniesienie wiedzy partnerów biznesowych na temat produktów i technologii REHAU. Dla REHAU to pierwszy program lojalnościowy skierowany do tej grupy docelowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-mpl-verbum-zdobyla-budzet-rehau,405944,artykul.html

„Program na wymiar” będzie programem lojalnościowym adresowanym w szczególności do stolarzy i firm stolarskich, które w swojej pracy korzystają z frontów i obrzeży produkowanych przez REHAU, oraz sprzedawców w hurtowniach branżowych. Celem programu jest nagrodzenie stolarzy wybór produktów REHAU oraz poszerzenie wiedzy o ofercie produktów REHAU i stosowanych w nich innowacyjnych technologiach.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Jest to dla nas bardzo ważne przedsięwzięcie, ponieważ to nasz pierwszy program skierowany do grupy stolarzy – bardzo trudnej grupy docelowej, wąskiej, hermetycznej i wymagającej, do której ciężko dotrzeć, szczególnie z działaniami lojalizującymi. Mamy nadzieję, że powodzenie tego programu otworzy drogę do podobnych działań w przyszłości” – mówi Maria Cięciel-Muszyńska, Rehau Consultant Marketing Communication na Polskę i kraje bałtyckie. – „Wybraliśmy Verbum, ponieważ przekonała nas koncepcja i sposób myślenia agencji o programach lojalnościowych oraz spore doświadczenie w realizacji działań B2B.”

Zasady programu są proste: stolarz zdobywa punkty poprzez przesyłanie faktury z produktami REHAU. Fakturę można dodać poprzez platformę www lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Zdobyte punkty wymienia się na nagrody. Dodatkowo uczestnicy biorą udział w microlearningu poświęconemu produktom i technologiom REHAU, aby łatwiej było im rekomendować produkty REHAU swoim klientom – stolarzom.

Microlearning to bardzo ważny element, który odróżnia ten program od klasycznych programów lojalnościowych, których celem jest tylko wzrost sprzedaży. Dzięki microlearningowi uczestnicy zdobywają wiedzę o technikach sprzedaży, by jeszcze skuteczniej nawiązywać relacje biznesowe z klientami. To realna wartość dodana programu, która sprawia, że będą bardziej skuteczni w swojej pracy” – mówi Wojciech Wicherski z MPL Verbum.

Źródło: MPL Verbum

verbum.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764