logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Neuron pomoże walczyć z pornografią

  PR 17.09.2018, przeczytano 465 razy

We wrześniu br. wystartuje druga odsłona kampanii społecznej Stowarzyszenia Twoja Sprawa przeciwko łatwemu dostępowi dzieci do internetowej pornografii. Neuron Agencja PR będzie doradzać Stowarzyszeniu w zakresie komunikacji oraz zakupi media niezbędne do realizacji projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-neuron-pomoze-walczyc-z-pornografia,37918,artykul.html

Stowarzyszenie Twoja Sprawa realizuje kampanię w ramach grantu ogłoszonego przez Ministerstwo Sprawiedliwości. Celem działania jest uświadomienie rodzicom, pedagogom i psychologom konsekwencji oglądania treści pornograficznych. Portal ma się stać najważniejszym miejscem w sieci oraz dostarczać niezbędnej wiedzy i narzędzi policji, prokuraturze, sądom do przeciwdziałania przyczynom przestępczości polegającej na rozpowszechnianiu pornografii.

Neuron Agencja PR odpowiedzialna będzie za zaplanowanie, przygotowanie, odpowiedni dobór oraz przeprowadzenie zakupu mediów na potrzeby promocji całej kampanii. Zakres działań obejmie między innymi współpracę z mediami ogólnopolskimi, liderami opinii publicznej, a także koordynację techniczną dotyczącą reklam w prasie i w sieci.

Dobrze, że istnieją organizacje takie jak Stowarzyszenie Twoja Sprawa, które podejmują niekomercyjne, a ważne społecznie, kwestie. Przebicie się do opinii publicznej z mało popularnym – czy wręcz wstydliwym – tematem dostępu dzieci do pornografii wymaga ogromnego zaangażowania i determinacji. Dlatego każda złotówka, którą dysponuje Stowarzyszenie, jest szczególnie cenna i ze strony Neurona włożymy cały nasz know-how, by kampania uzyskała jak najlepsze efekty - mówi Paweł Soproniuk, partner w agencji Neuron.

Serwis internetowy www.opornografii.pl będzie miał swoją premierę 18 września, a działania promocyjne potrwają do końca bieżącego roku.

Źródło: Neuron

www.neuron.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764