logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Neuron pomoże walczyć z pornografią

  PR 17.09.2018, przeczytano 458 razy

We wrześniu br. wystartuje druga odsłona kampanii społecznej Stowarzyszenia Twoja Sprawa przeciwko łatwemu dostępowi dzieci do internetowej pornografii. Neuron Agencja PR będzie doradzać Stowarzyszeniu w zakresie komunikacji oraz zakupi media niezbędne do realizacji projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-neuron-pomoze-walczyc-z-pornografia,37918,artykul.html

Stowarzyszenie Twoja Sprawa realizuje kampanię w ramach grantu ogłoszonego przez Ministerstwo Sprawiedliwości. Celem działania jest uświadomienie rodzicom, pedagogom i psychologom konsekwencji oglądania treści pornograficznych. Portal ma się stać najważniejszym miejscem w sieci oraz dostarczać niezbędnej wiedzy i narzędzi policji, prokuraturze, sądom do przeciwdziałania przyczynom przestępczości polegającej na rozpowszechnianiu pornografii.

Neuron Agencja PR odpowiedzialna będzie za zaplanowanie, przygotowanie, odpowiedni dobór oraz przeprowadzenie zakupu mediów na potrzeby promocji całej kampanii. Zakres działań obejmie między innymi współpracę z mediami ogólnopolskimi, liderami opinii publicznej, a także koordynację techniczną dotyczącą reklam w prasie i w sieci.

Dobrze, że istnieją organizacje takie jak Stowarzyszenie Twoja Sprawa, które podejmują niekomercyjne, a ważne społecznie, kwestie. Przebicie się do opinii publicznej z mało popularnym – czy wręcz wstydliwym – tematem dostępu dzieci do pornografii wymaga ogromnego zaangażowania i determinacji. Dlatego każda złotówka, którą dysponuje Stowarzyszenie, jest szczególnie cenna i ze strony Neurona włożymy cały nasz know-how, by kampania uzyskała jak najlepsze efekty - mówi Paweł Soproniuk, partner w agencji Neuron.

Serwis internetowy www.opornografii.pl będzie miał swoją premierę 18 września, a działania promocyjne potrwają do końca bieżącego roku.

Źródło: Neuron

www.neuron.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki będzie świętować 20-lecie na targach Fespa
Mimaki Europe, producent technologii druku i cięcia do drukarek atramentowych, zaprezentuje najnowszą technologię druku UV, w tym zupełnie nowe produkty, na targach FESPA Global Print Expo 2024 (19–22 marca 2024). Jako oficjalny partner FESPA w zakresie doskonalenia UV Mimaki zaprezentuje niektóre ze swoich najbardziej zaawansowanych, energooszczędnych rozwiązań...
146. Tyle dzieci odebrało sobie życie w zeszłym roku. Dlatego dziś, 23 lutego, w Światowy Dzień Walki z Depresją, wiele polskich miast opuści flagi samorządowe do połowy masztu lub przywiesi do nich kir. Startuje ogólnopolska kampania „Żałoba 146 rodzin” Fundacji Słonie na Balkonie. Za strategią i kreacją stoi DDB Warszawa.
Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics
Technics ogłasza nawiązanie współpracy ambasadorskiej z Gabi Drzewiecką. Energia, profesjonalizm oraz zamiłowanie do świata dźwięku dziennikarki, idealnie współgrają z wartościami, jakimi marka kieruje się już od ponad pół wieku.
Van Purr przedłuża współpracę z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur, podjął dezycję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją.
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 lutego 2024 roku, wybrano nowy Zarząd, w którego skład weszło pięć kobiet, reprezentantek czołowych agencji public relations w Polsce. Prezeską została Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). W Zarządzie znalazły się również Helena Korniejew...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764