logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Od kuchni wprowadza na rynek markę Id POS

  PR 29.03.2023, przeczytano 972 razy

iD POS, nowy gracz na rynku oprogramowania dla gastronomii, powierzył kompleksowe stworzenie swojej marki oraz planu komunikacji i strategii marketingowej warszawskiej agencji kreatywnej Od kuchni. To kolejna marka z sektora food & lifestyle, która zaufała Od kuchni, zlecając jej stworzenie brandu od podstaw oraz bieżącą obsługę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-od-kuchni-wprowadza-na-rynek-marke-id-pos,399441,artykul.html

Od kuchni od kilku miesięcy przygotowywało się do wprowadzenia na rynek nowej marki z pogranicza gastronomii i technologii – iD POS. Agencji kreatywnej powierzono stworzenie strategii marketingowej, brandbooka, a także profili w mediach społecznościowych. Co więcej, zespół odpowiada za bieżącą obsługę social media i PR.

- Po raz kolejny tworzymy markę od podstaw, po raz pierwszy jednak jest to brand związany z branżą technologiczną. W Od kuchni bardzo cenimy takie wyzwania, ponieważ mamy szansę, w ścisłej współpracy z producentem, stworzyć nową jakość, nowy podmiot, nowy byt, podkreślając jego wartości, funkcjonalności i filozofię. Z drugiej strony, z dużą dozą energii i pewności siebie wkraczamy w świat iD POS, wprowadzając oprogramowanie do świata polskiej gastronomii, który w Od kuchni znamy od podszewki – mówi Magdalena Malutko, CEO Agencji kreatywnej Od kuchni.

Strony nie ujawniają, na jak długo podpisana została umowa. Nad całym projektem z ramienia agencji czuwa Magda Malutko.

iD POS to nowoczesna marka oferująca łatwe w obsłudze i intuicyjne oprogramowanie dla gastronomii. System umożliwia zarządzanie lokalem z poziomu dowolnego urządzenia, zapewniając bezpieczny backup danych w chmurze.

Źródło: Od kuchni

www.odkuchni.co

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764