logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Os3 z kampanią reklamową Lux Med Ubezpieczenia

  PR 20.05.2022, przeczytano 1191 razy
ilustracja

LUX MED Ubezpieczenia, ubezpieczyciel należący do Grupy LUX MED, wprowadził na rynek Ubezpieczenie Szpitalne – Pełna Opieka. Agencja oS3 przygotowała strategię i kreację do kampanii, która tę usługę promuje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-os3-z-kampania-reklamowa-lux-med-ubezpieczenia,395916,artykul.html

Ubezpieczenie Szpitalne LUX MED – Pełna Opieka ma zapewnić opiekę szpitalną w szpitalach Grupy LUX MED oraz szpitalach partnerskich. Obejmuje całość leczenia: od diagnostyki szpitalnej, przez zabiegi planowe, pomoc w nagłych przypadkach, aż po rehabilitację poszpitalną i przegląd zdrowia.

- Hasło kampanii to „Odetchnij – Zadbamy o Ciebie”. W kreacjach pokazaliśmy sytuacje, które mogą spotkać każdego z nas. Mowa tutaj o konieczności leczenia w szpitalu w związku z nagłymi i nieprzewidzianym pogorszeniem stanu zdrowia, ale też planowaną operacją czy porodem. Pokazujemy unikalne benefity Ubezpieczenia Szpitalnego LUX MED – Pełna Opieka – dostęp do kompleksowego leczenia w komfortowych szpitalach oraz kompleksową opiekę i koordynację leczenia, dzięki którym pobyt w szpitalu nie musi być stresujący - powiedział Paweł Masiukiewicz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Grupy LUX MED.

- Leczenie, zwłaszcza w szpitalu, jest stresujące dla nas wszystkich. Przełamanie tego schematu i wytworzenie języka wizualnego, który podkreśliłby emocje oparte o bezpieczeństwo czy zaufanie było wyzwaniem dla całego zespołu. Zwłaszcza, że zrobiliśmy to jako pierwsi na rynku – dodał Robert Witkowski, Creative Director w Agencji oS3.

Kampania potrwa do końca czerwca. Działania reklamowe są realizowane na kanałach VOD, w radio, mediach społecznościowych i Google. Spoty reklamowe można obejrzeć na YouTube.

Za koncept strategiczny i kreację, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa oS3. Spoty wyreżyserował Kuba Bujas, produkcja: Lemon. Planowanie i zakup mediów Agencja Lato, działania PR: 38 Content Communication.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Strategia – Bartosz Gąsiorowski (Strategy Director)
  • Kreacja – Robert Witkowski (Creative Director), Kaja Miros (Copywriter), Sabina Samulska (Art Director)
  • Obsługa klienta i procesu – Małgorzata Szerenos (Account Director)

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764