logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Os3 z kampanią reklamową Lux Med Ubezpieczenia

  PR 20.05.2022, przeczytano 667 razy
ilustracja

LUX MED Ubezpieczenia, ubezpieczyciel należący do Grupy LUX MED, wprowadził na rynek Ubezpieczenie Szpitalne – Pełna Opieka. Agencja oS3 przygotowała strategię i kreację do kampanii, która tę usługę promuje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-os3-z-kampania-reklamowa-lux-med-ubezpieczenia,395916,artykul.html

Ubezpieczenie Szpitalne LUX MED – Pełna Opieka ma zapewnić opiekę szpitalną w szpitalach Grupy LUX MED oraz szpitalach partnerskich. Obejmuje całość leczenia: od diagnostyki szpitalnej, przez zabiegi planowe, pomoc w nagłych przypadkach, aż po rehabilitację poszpitalną i przegląd zdrowia.

- Hasło kampanii to „Odetchnij – Zadbamy o Ciebie”. W kreacjach pokazaliśmy sytuacje, które mogą spotkać każdego z nas. Mowa tutaj o konieczności leczenia w szpitalu w związku z nagłymi i nieprzewidzianym pogorszeniem stanu zdrowia, ale też planowaną operacją czy porodem. Pokazujemy unikalne benefity Ubezpieczenia Szpitalnego LUX MED – Pełna Opieka – dostęp do kompleksowego leczenia w komfortowych szpitalach oraz kompleksową opiekę i koordynację leczenia, dzięki którym pobyt w szpitalu nie musi być stresujący - powiedział Paweł Masiukiewicz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Grupy LUX MED.

- Leczenie, zwłaszcza w szpitalu, jest stresujące dla nas wszystkich. Przełamanie tego schematu i wytworzenie języka wizualnego, który podkreśliłby emocje oparte o bezpieczeństwo czy zaufanie było wyzwaniem dla całego zespołu. Zwłaszcza, że zrobiliśmy to jako pierwsi na rynku – dodał Robert Witkowski, Creative Director w Agencji oS3.

Kampania potrwa do końca czerwca. Działania reklamowe są realizowane na kanałach VOD, w radio, mediach społecznościowych i Google. Spoty reklamowe można obejrzeć na YouTube.

Za koncept strategiczny i kreację, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa oS3. Spoty wyreżyserował Kuba Bujas, produkcja: Lemon. Planowanie i zakup mediów Agencja Lato, działania PR: 38 Content Communication.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Strategia – Bartosz Gąsiorowski (Strategy Director)
  • Kreacja – Robert Witkowski (Creative Director), Kaja Miros (Copywriter), Sabina Samulska (Art Director)
  • Obsługa klienta i procesu – Małgorzata Szerenos (Account Director)

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764