logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Oxymoron walczy ze stereotypami na temat szczepionki

  PR 15.04.2021, przeczytano 338 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna Oxymoron walczy ze stereotypami i zachęca Łodzian do przyjmowania szczepionki przeciw koronawirusowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-oxymoron-walczy-ze-stereotypami-na-temat-szczepionki,391060,artykul.html

Na skrzyżowaniu Zielonej i Strzelców Kaniowskich w Łodzi pojawił się billboard z ogromną strzykawką i napisem "Nie bójcie się*, prawdziwa strzykawka jest mniejsza". W ten obrazowy sposób Agencja Kreatywna Oxymoron chce przekonać łodzian do rejestracji na szczepienia.

To odpowiedź na duży społeczny problem. Według ostatnich badań zaledwie 60% respondentów wyraża chęć szczepienia, a 20% deklaruje, że nie zamierza się szczepić. Ta smutna statystyka stawia pod znakiem zapytania kwestię nabycia przez polaków zbiorowej odporności.  

- Wszyscy czekamy na normalniejsze czasy, dlatego wyszliśmy do Łodzian z prostym komunikatem: "Nie bójcie się, prawdziwa strzykawka jest mniejsza". Billboard ma sprowokować do myślenia i pokazać absurdalność zarzutów wobec szczepionki, raczej nikt z nas nie zmieni się w mobilny przekaźnik sieci 5G. My tym billboardem mówimy “Zobacz, to tylko strzykawka, nic tu nie jest ściemnione, nie ma w niej żadnych chipów od jaszczurów z kosmosu. - wyjaśnia Jan Moryń z agencji Oxymoron. - Podejmowanie tematów ważnych społecznie to dla nas nie pierwszyzna. W przeszłości mówiliśmy o problemie właścicieli czworonogów, którzy uporczywie nie sprzątają nieczystości po swoich pupilach. - dodaje. - Innym razem podnieśliśmy temat dopalaczy, których negatywnego wpływu na ludzi nie da się kwestionować.

Gigantyczna strzykawka przyciąga uwagę przechodniów, którzy chętnie uwieczniają ją na fotografiach i pozują na jej tle. Czas pokaże czy przekona niezdecydowanych do zaszczepienia się.

Źródło: Oxymoron

www.oxymoronagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764