logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Pa wygrała przetarg na obsługę marketingową myjni BP

  PR 01.07.2019, przeczytano 251 razy

Za kompleksową komunikację marketingową myjni BP odpowiada PA. Agencja przygotowuje i realizuje kampanie online i offline wszystkich myjni należących do BP, zarówno tych automatycznych, jak i bezdotykowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-pa-wygrala-przetarg-na-obsluge-marketingowa-myjni-bp,383064,artykul.html

Do marki BP należy ponad 540 stacji, z czego aż na 238, można profesjonalnie umyć auto. W ramach wygranego przetargu PA przygotowała już pierwszą kampanię online i offline pod hasłem „Czysty zysk na myjni BP”, która będzie trwać do 06.08.2019 r.

Do zadań agencji należało m.in. przygotowanie koncepcji kreatywnej najnowszej promocji, zaprojektowanie KV, materiałów POS oraz hasła reklamowego. Co więcej, stworzona przez PA strategia komunikacji najnowszej promocji, obejmowała także kompleksową obsługę myjni BP w mediach społecznościowych, gdzie na potrzeby tej akcji przygotowano angażujące wpisy na platformę Facebook oraz animacje, które wyświetlane są na ekranach LCD dostępnych wewnątrz stacji BP.

Źródło: PA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764