logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Colian

  PR 08.02.2022, przeczytano 428 razy

W ramach działań agencja zajmie się kompleksową obsługą public relations Grupy Colian w tym: Colian, Colian Logistic oraz Colian Developer, a także należących do Colian brandów: Goplana, Grześki, Jeżyki, Solidarność, Śliwka Nałęczowska, Jutrzenka, Familijne, Akuku! Hellena, Appetita i Siesta. Agencja odpowiadać będzie również za obsługę wybranych kanałów social mediowych firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-partner-of-promotion-rozpoczela-wspolprace-z-colian,394695,artykul.html

Colian jest obecny na rynku od 1990 roku. W swoim portfolio posiada takie marki, jak: Grześki, Jeżyki, Goplana, Akuku!, Solidarność, Śliwka Nałęczowska, Jutrzenka, Familijne, Hellena, Appetita oraz Siesta, a na rynkach zagranicznych także Lily O’Brien’s i Elizabeth Shaw. Wyroby firmy są eksportowane do ponad 70 krajów świata.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Płynna i bezproblemowa łączność między aparatem i aplikacją. Nowa funkcja, która pozwala rejestrować Twoją aktywność fotograficzną w stylu dziennika fotograficznego, aby w jeszcze większym stopniu uatrakcyjnić korzystanie z aparatów serii GFX i X
Orifarm i agencja Ancymony z nową kampanią z okazji Dnia Matki
Trwa kolejna wspólna kampania digitalowa marki Vita Buerlecithin oraz Ancymonów. Akcja „Z miłości do Mamy” przypomina o Dniu Matki i relacjach rodzinnych. Na odbiorców kampanii czeka kreator życzeń, poradnik do pobrania oraz kolorowanki gotowe do druku.
Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową przebudowę serwisu www marki. Głównym zadaniem agencji jest stworzenie w pełni responsywnego serwisu odpowiadającego standardom UX, atrakcyjnego wizualnie i zoptymalizowanego pod kątem SEO w celu uzyskania wysokich wyników w wyszukiwarkach internetowych.
Szczecin 2023

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Szczecin 2023

Przystąpienie do prac nad uchwałą w Szczecinie poprzedziła szczegółowa inwentaryzacja. Pokazała ona, że jedynie 19% reklam w mieście jest ustawionych legalnie. Jako jedyne miasto w G8 Szczecin skonstruował swój kodeks na bazie istniejących planów miejscowych (pozostałe miasta wprowadzając uchwały reklamowe zmienią miejscowe plany zagospodarowania...
Ogilvy stworzyło żywą czcionkę, by razem z WWF przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
Ogilvy we współpracy z Ogrodem Zoologicznym w Lizbonie stworzyło kampanię dla WWF przy wsparciu Associação Natureza Portugal, która ma być ostrzeżeniem przed postępującą utratą różnorodności biologicznej na naszej planecie. Motto kampanii brzmi „Żywa czcionka, zrodzona dla ochrony życia wszystkich zwierząt”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764