logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Peppermint wybrała sobie Klienta

  PR 05.09.2014, przeczytano 769 razy

Agencja Peppermint z sukcesem zakończyła akcję reklamową pod hasłem „Wybieramy Klienta”. Firmą, która wygrała darmową realizację kampanii online o wartości trzydziestu tysięcy złotych, jest ZORTRAX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-peppermint-wybrala-sobie-klienta,22549,artykul.html

Aby wziąć udział w pierwszym w historii konkursie, w którym to agencja wybiera klienta, należało wypełnić ankietę, mającą formę krótkiego, dowcipnego testu. Pod adresem wybieramyklienta.pl oraz na serwisie You Tube umieszczony został komplet informacji dotyczących całej kampanii. Akcja skierowana była do marketerów, z którymi agencja już pracowała oraz do wszystkich nowych, potencjalnych Klientów.

- Popularność i zainteresowanie inicjatywą przerosły nasze oczekiwania. Otrzymaliśmy ponad trzysta zgłoszeń z firm reprezentujących różnorodne branże w całej Polsce – mówi Bartek Cymer, dyrektor zarządzających w agencji Peppermint. – Wybór był trudny, a obrady burzliwe. Nasza speckomisja konkursowa wyłoniła finałową trójkę, by ostatecznie wybrać firmę ZORTRAX, która w najciekawszy sposób odpowiedziała na brief.

Działania reklamowe dla firmy ZORTRAX wystartują w przyszłym roku. - Mamy świetny, ale wymagający produkt, dlatego istotne było dla nas niestuzinkowe podejście. Zgałaszając się do konkursu znaliśmy dorobek agencji Peppermint i bardzo sposobał nam się ich pomysł na konkurs. Liczymy na to, że nietuzinkowość konkursu będzie miała odzwierciedlenie w dalszych działaniach – mówi Karolina Bołądź, COO z firmy ZORTRAX i dodaje: – Wstępne uzgodnienia i propozycje są bardzo obiecujące. W pełni ufamy Peppermint i wierzymy w ich nietuzinkowe podejście.

Peppermint zajmie się opracowaniem strategii, konceptu kreatywnego i formatów reklamowych dla firmy. Agencja pomoże również przygotować media plan, jednak koszty jego zakupu pokryje marketer.

Źródło: Peppermint

Dodatkowe informacje:

Informacje o firmie ZORTRAX:
Zortrax Sp. z o.o. jest polskim dostawcą kompleksowych rozwiązań w obszarze druku 3D. Spółka z powodzeniem działa na rynkach międzynarodowych, sprzedając swoje produkty m.in. w największych krajach europejskich oraz w USA i Kanadzie. Założycielem i Prezesem Zarządu Spółki jest Pan Rafał Tomasiak, który jest twórcą projektu Drukarki 3D Zortrax M200, a także dominującym udziałowcem w Spółce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764