logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Point of View dla piwa Królewskiego

  PR 30.08.2016, przeczytano 489 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna Point of View uruchomiła dla marki piwa Królewskie aktywację „Puszka na 100-lecie Legii”. Wybrany przez fanów wzór puszki zostanie jeszcze w tym roku wprowadzony do dystrybucji. Akcji wyboru puszki towarzyszy konkurs i kampania digital, całość potrwa do 18 września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-point-of-view-dla-piwa-krolewskiego,29737,artykul.html

Aktywacja uruchomiona w sieci przez agencję Point of View dla brandu Królewskie ma na celu zaangażowanie konsumentów w obchody stulecia klubu Legia Warszawa, sponsorowanego przez tę markę od 2004 r. Podstawą aktywacji „Puszka na 100-lecie Legii” jest głosowanie na jeden z trzech wzorów puszki przygotowanych z myślą o obchodach jubileuszu klubu z Łazienkowskiej. Użytkownicy mogą raz dziennie oddawać głos na wybrany przez siebie projekt na specjalnie przygotowanej stronie internetowej https://www.krolewskie.pl/puszki/. Oprócz statycznych wizualizacji puszek, na stronie można znaleźć ich przestrzenne modele w formacie 360 stopni oraz aktualizowane na żywo wyniki głosowania. Wzór puszki, który zbierze najwięcej głosów, trafi na półki sklepowe jeszcze w tym roku.

Po oddaniu głosu użytkownik może dodatkowo udzielić odpowiedzi na pytanie otwarte związane z Legią, by wziąć udział w konkursie. Zabawa potrwa do 18 września i podzielona jest na 3 etapy, w których wygrać można trzy podwójne zaproszenia VIP na mecze Legii oraz 60 jubileuszowych czteropaków piwa Królewskie. Łącznie nagrodzone zostaną 63 osoby. Każdemu etapowi towarzyszy inne pytanie otwarte.

Agencja Point of View przygotowała m.in. stronę konkursową z mechanizmem obracających się puszek i projekty graficzne, odpowiada też za obsługę konkursu – moderację zgłoszeń, kontakt ze zwycięzcami, rozesłanie nagród etc. Zadaniem agencji było również opracowanie kreacji do kampanii display wspierającej konkurs (m.in. bannery wyświetlane w serwisach tematycznych związanych z Legią, Warszawą i sportem; czy kreacja karuzelowa z wideo, prezentująca puszki w widoku 360 stopni) oraz przeprowadzenie działań promocyjnych w ramach fanpage'a marki Królewskie na Facebooku. Zakupem mediów do kampanii zajmuje się obsługujący markę Królewskie dom mediowy Starcom Mediavest Group.

Jest to kolejna akcja zrealizowana dla marki Królewskie przez agencję Point of View, która współpracuje z Grupą Żywiec od 2015 r. Wcześniej agencja przygotowała m.in. fanpage Królewskiego w Facebooku, nową stronę internetową tego brandu, działania digital wspierające loterię konsumencką „Gotowi do świętowania”, quiz wiedzy o Legii dla jej fanów, aktywację związaną z tworzeniem nieoficjalnej mapy Warszawy, czy zakończony w ostatnich dniach konkurs „Poczuj klimat dawnej Warszawy”.

Źródło: Point of View

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764