logo
WIADOMOŚCI

Agencja PR Calling rozpoczęła współpracę ze startupem Positionly

Mateusz Zawiślak  PR 09.01.2017, przeczytano 191 razy

Agencja PR Calling! kompleksowo zadba o media relations w Polsce oraz o strategię content marketingową dla firmy Positionly


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-pr-calling-rozpoczela-wspolprace-ze-startupem-positionly,31031,artykul.html

- Positionly to obecnie jeden z najgorętszych polskich startupów, który oferuje kompleksowe usługi z zakresu search experience optimization. Jako partner, zamierzamy dostarczać usługi komunikacyjne na najwyższym poziomie, które będą stanowić istotne wsparcie dla rozwoju biznesu klienta na naszym rynku –  komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business PR Calling.

- Szukaliśmy agencji, która będzie rozumiała nie tylko rynek startupowy, ale także marketingowy i technologiczny. Znalezienie firmy o tak kompleksowych kompetencjach zdecydowanie nie należało do najłatwiejszych zadań, ale niezmiernie cieszymy się, że nam się to udało. Liczymy na bardzo owocną współpracę z zespołem PR Calling – dodaje Grzegorz Kazulak, prezes Positionly.

Agencja PR Calling została wybrana drogą rekomendacji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kongres Profesjonalistów PR: Kluczowe wnioski
Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który w tym roku zgromadził ponad 250 uczestników. Wydarzenie odbyło się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hil...
Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
 
niedziela 22.04.2018, 127 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone