logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja PR Calling rozpoczęła współpracę ze startupem Positionly

  PR 09.01.2017, przeczytano 396 razy

Agencja PR Calling! kompleksowo zadba o media relations w Polsce oraz o strategię content marketingową dla firmy Positionly


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-pr-calling-rozpoczela-wspolprace-ze-startupem-positionly,31031,artykul.html

- Positionly to obecnie jeden z najgorętszych polskich startupów, który oferuje kompleksowe usługi z zakresu search experience optimization. Jako partner, zamierzamy dostarczać usługi komunikacyjne na najwyższym poziomie, które będą stanowić istotne wsparcie dla rozwoju biznesu klienta na naszym rynku –  komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business PR Calling.

- Szukaliśmy agencji, która będzie rozumiała nie tylko rynek startupowy, ale także marketingowy i technologiczny. Znalezienie firmy o tak kompleksowych kompetencjach zdecydowanie nie należało do najłatwiejszych zadań, ale niezmiernie cieszymy się, że nam się to udało. Liczymy na bardzo owocną współpracę z zespołem PR Calling – dodaje Grzegorz Kazulak, prezes Positionly.

Agencja PR Calling została wybrana drogą rekomendacji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764