logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja PR Pan Pikto nowym członkiem ZFPR

  PR 23.02.2022, przeczytano 414 razy

Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Pan Pikto. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-pr-pan-pikto-nowym-czlonkiem-zfpr,394890,artykul.html

Pan Pikto to agencja istniejąca na rynku od 2004 roku, którą tworzy zespół ekspertów public relations. Oferuje ona szerokie spektrum możliwości - od badań rynku, przez opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnych, po audyty marketingowe oraz raporty CSR. Agencja tworzy programy komunikacji społecznej, prowadzi biura prasowe, produkuje podcasty, świadczy usługi doradcze, realizuje kampanie społeczne oraz wspiera komunikację społeczności obywatelskich. Wierzy w siłę niestandardowego przekazu i walczy ze stereotypami w komunikacji.

Prezesem zarządu Pan Pikto jest Łukasz Jurkiewicz, ekspert z obszaru projektowania procesów komunikacyjnych oraz zarządzania sytuacją kryzysową.

- Decyzja o wstąpieniu do ZFPR to kolejny krok w rozwoju biznesowym Agencji PR Pan Pikto. Dołączamy do elitarnego grona najistotniejszych firm public relations na polskim rynku, by jeszcze mocniej podkreślić nasz profesjonalizm. Ta istotność to realny wpływ na to, jak rozwija się branża public relations i jak postrzegana jest wartość pracy konsultantów PR. Zamierzamy aktywnie włączyć się w działania organizacji, będąc jej aktywnym ambasadorem na terenie województwa śląskiego, które reprezentujemy jako jedyna agencja zrzeszona w Związku – podkreśla Łukasz Jurkiewicz, Prezes zarządu Pan Pikto.

W gronie klientów nowej agencji członkowskiej ZFPR są m.in.: epeer, Iconity oraz Fundacja Wielogłosu.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764