logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja PR Pan Pikto nowym członkiem ZFPR

  PR 23.02.2022, przeczytano 262 razy

Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Pan Pikto. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-pr-pan-pikto-nowym-czlonkiem-zfpr,394890,artykul.html

Pan Pikto to agencja istniejąca na rynku od 2004 roku, którą tworzy zespół ekspertów public relations. Oferuje ona szerokie spektrum możliwości - od badań rynku, przez opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnych, po audyty marketingowe oraz raporty CSR. Agencja tworzy programy komunikacji społecznej, prowadzi biura prasowe, produkuje podcasty, świadczy usługi doradcze, realizuje kampanie społeczne oraz wspiera komunikację społeczności obywatelskich. Wierzy w siłę niestandardowego przekazu i walczy ze stereotypami w komunikacji.

Prezesem zarządu Pan Pikto jest Łukasz Jurkiewicz, ekspert z obszaru projektowania procesów komunikacyjnych oraz zarządzania sytuacją kryzysową.

- Decyzja o wstąpieniu do ZFPR to kolejny krok w rozwoju biznesowym Agencji PR Pan Pikto. Dołączamy do elitarnego grona najistotniejszych firm public relations na polskim rynku, by jeszcze mocniej podkreślić nasz profesjonalizm. Ta istotność to realny wpływ na to, jak rozwija się branża public relations i jak postrzegana jest wartość pracy konsultantów PR. Zamierzamy aktywnie włączyć się w działania organizacji, będąc jej aktywnym ambasadorem na terenie województwa śląskiego, które reprezentujemy jako jedyna agencja zrzeszona w Związku – podkreśla Łukasz Jurkiewicz, Prezes zarządu Pan Pikto.

W gronie klientów nowej agencji członkowskiej ZFPR są m.in.: epeer, Iconity oraz Fundacja Wielogłosu.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dziadek Henryk i Mariusz Kałamaga czarują w reklamie Columbusa
W drugiej odsłonie kampanii Columbusa, realizowanej pod hasłem Energii masz pod dostatkiem, główni  bohaterowie pojawiają się w ezoterycznej odsłonie. Reklamy, wykorzystujące magiczny motyw, mają na celu pokazać, że dom bez rachunków dzięki OZE to nie żadna magia, tylko przyszłość.
Marka 4F, należąca do spółki OTCF, wraz z MediaHub po raz kolejny raz realizuje kampanię reklamową w kanale digital. Zakres prac związany jest z komunikacją promującą najnowszą kolekcję odzieży oraz obuwia z kolekcji – 4FxRL9.
W większości smartfonów system Android 11 jest standardem, wiele pracuje już na kolejnej wersji systemu Googla. Android w wersji 11 trafił  już też do telewizorów – można więc powiedzieć, że jest to system sprawdzony i dopracowany.
Firma PUMA, wraz z klubem AC Milan, mają przyjemność ogłosić przedłużenie współpracy, która trwa od 2018 roku. Marka pozostanie Partnerem Głównym AC Milan, Globalnym Dostawcą Technicznym oraz Oficjalnym Partnerem Licencyjnym.
Nikon: bezlusterkowiec Z 30 oraz superteleobiektyw Nikkor Z 400mm f/4.5 VR S
Nikon ma przyjemność poinformować o wprowadzeniu dwóch nowych produktów na rynek. Pierwszy z nich to Nikon Z 30, który pozwala osiągnąć wyższy poziom jakości videoblogów, a drugi to superteleobiektyw stałoogniskowy NIKKOR Z 400m f/4.5 VR S, zaprojektowany z myślą o niezwykłej poręczności. Mały bardzo łatwy w użyciu bezlusterkowiec Z 30 ma ogromny potencjał i jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764