logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Practum Consulting zdobyła Stevi Award

  PR 13.08.2014, przeczytano 1308 razy

Practum Consulting, agencja public relations, zdobyła brązową statuetkę Stevie w międzynarodowym konkursie - International Business Awards. Nagrodę otrzymała w kategorii „Komunikacja lub kampania PR roku – komunikacja kryzysowa” za projekt „Sfinks Polska kontra Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-practum-consulting-zdobyla-stevi-award,22380,artykul.html


- Bardzo się cieszymy, że międzynarodowe grono specjalistów w prestiżowym konkursie doceniło działania, jakie prowadziliśmy na rzecz Sfinksa i to w obszarze PR uznawanym za najtrudniejszy. Projekt, który zgłosiliśmy, dotyczył komunikacji w sytuacji kryzysowej, jaka zaistniała w związku z prowadzeniem postępowania antymonopolowego przez UOKiK przeciwko Sfinks Polska. Skuteczne przedstawienie stanowiska spółki w odpowiedzi na działania Urzędu sprawiło, że Sfinks nie tylko wygrał starcie medialne z UOKiK, ale także zyskał przychylność opinii publicznej w tej sprawie
- mówi Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca Practum Consulting.

Stevie Awards to jedne z najważniejszych nagród biznesowych na świecie. Powstały w 2002 roku, by honorować i zwracać uwagę społeczeństwa na pozytywne osiągnięcia organizacji i profesjonalistów z całego świata. W krótkim czasie Stevie stały się najbardziej pożądaną nagrodą na świecie. W tegorocznej edycji International Business Awards wzięto pod uwagę ponad 3500 zgłoszeń z ponad 60 krajów i regionów.

Źródło: Practum Consulting

www.practum.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
50 Czarnych Piątków w roku
Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764