Practum Consulting, agencja PR, zwyciężyła w prestiżowym konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence 2015 organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations. Nagrodę otrzymała w kategorii „Kampania NGO – Agencja” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. Były one realizowane wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”.
IPRA Golden World Award to już kolejne wyróżnienie przyznane w tym roku za ten program. W maju bieżącego roku Practum zdobyło statuetkę Gold SABRE w kategorii geograficznej „The Baltic”. Kampania została zakwalifikowana również do finału PR Daily’s Nonprofit PR Awards 2015. Rozstrzygnięcie tego konkursu planowane jest na koniec czerwca br.
- Cieszymy się ogromnie, że kampania realizowana wspólnie z Fundacją Piłka jest Piękna i Federacją Stowarzyszeń Amazonki po raz kolejny zyskała uznanie w oczach międzynarodowych specjalistów z branży PR. Celem tej akcji było przekonanie jak największej liczby osób do organizacji meczów piłki nożnej w całej Polsce pod szyldem Dnia Przyjaciół Piłki Nożnej. W rezultacie odbyło się ich aż 1136. Podczas tych spotkań zachęcaliśmy kobiety do profilaktyki w zakresie raka piersi wręczając im Różowe Kartki. Wykorzystując natomiast popularność futbolu chcieliśmy zaangażować w akcję również mężczyzn, by uświadomić im, że życie bliskich im kobiet leży także w ich rękach. W wyniku prowadzonych działań do walki o zdrowie pań przyłączyło się ponad 80 tys. osób i rozdaliśmy 350 tys. Różowych Kartek - mówi Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca Practum Consulting.
W tegorocznej edycji IPRA Golden World Awards for Excellence nadesłana została rekordowa liczba zgłoszeń z całego świata - blisko 450. Zwycięzców wyłoniło międzynarodowe jury złożone z branżowych ekspertów. Nagrody za najlepsze kampanie PR w konkursie przyznawane są od 1991 roku.
Źródło: Practum Consulting