logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Practum zdobyła IPRA Golden World Award

  PR 10.06.2015, przeczytano 1095 razy

Practum Consulting, agencja PR, zwyciężyła w prestiżowym konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence 2015 organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations. Nagrodę otrzymała w kategorii „Kampania NGO – Agencja” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. Były one realizowane wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-practum-zdobyla-ipra-golden-world-award,25102,artykul.html

IPRA Golden World Award to już kolejne wyróżnienie przyznane w tym roku za ten program. W maju bieżącego roku Practum zdobyło statuetkę Gold SABRE w kategorii geograficznej „The Baltic”. Kampania została zakwalifikowana również do finału PR Daily’s Nonprofit PR Awards 2015. Rozstrzygnięcie tego konkursu planowane jest na koniec czerwca br. 

- Cieszymy się ogromnie, że kampania realizowana wspólnie z Fundacją Piłka jest Piękna i Federacją Stowarzyszeń Amazonki po raz kolejny zyskała uznanie w oczach międzynarodowych specjalistów z branży PR. Celem tej akcji było przekonanie jak największej liczby osób do organizacji meczów piłki nożnej w całej Polsce pod szyldem Dnia Przyjaciół Piłki Nożnej. W rezultacie odbyło się ich aż 1136. Podczas tych spotkań zachęcaliśmy kobiety do profilaktyki w zakresie raka piersi wręczając im Różowe Kartki. Wykorzystując natomiast popularność futbolu chcieliśmy zaangażować w akcję również mężczyzn, by uświadomić im, że życie bliskich im kobiet leży także w ich rękach. W wyniku prowadzonych działań do walki o zdrowie pań przyłączyło się ponad 80 tys. osób i rozdaliśmy 350 tys. Różowych Kartek - mówi Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca Practum Consulting.

W tegorocznej edycji IPRA Golden World Awards for Excellence nadesłana została rekordowa liczba zgłoszeń z całego świata - blisko 450. Zwycięzców wyłoniło międzynarodowe jury złożone z branżowych ekspertów. Nagrody za najlepsze kampanie PR w konkursie przyznawane są od 1991 roku. 

Źródło: Practum Consulting

www.practum.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764