logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Primoloko dla Avigon.pl

  PR 28.01.2020, przeczytano 690 razy

Do grona klientów agencji public relations PRimoloko dołączyła firma AVIGON.PL To pierwsza polska platforma do videoterapii on-line. Polski start-up umożliwia w pełni bezpieczne połączenia video ze specjalistą psychologiem, coachem, trenerem itp. w dowolnym miejscu i czasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-primoloko-dla-avigon.pl,385487,artykul.html

W ramach podpisanej umowy, agencja PRimoloko odpowiedzialna jest za prowadzenie działań media relations i współpracę z influencerami. W strukturach agencji projektem kieruje Patrycja Sawicka - Sikora, która z racji kierunkowego wykształcenia (psycholog biznesu) sprawuje także merytoryczną opiekę dla wszystkich  projektów  z obszaru psychologii realizowanych przez agencję.

Start-up AVIGON.PL  umożliwia skorzystanie ze wsparcia psychologicznego wszystkim zainteresowanym walką z problemami, jakie niesie dzisiejszy świat - „cichymi epidemiami” depresji, zaburzeń odżywiania, wypalenia zawodowego etc. Dzięki możliwości nieograniczonego kontaktu z najlepszymi ekspertami AVIGON.PL stwarza szanse dla tych, którzy go dotychczas nie podejmowali w obawie przed napiętnowaniem społecznym albo wykluczeni byli specyficznymi ograniczeniami fizycznymi czy psychicznymi. Dzięki AVIGON.PL możliwe stało się anonimowe i bezpieczne korzystanie z usług specjalistów zdrowia psychicznego i fizycznego, poprzez zabezpieczone połączenia video, w wybranym przez siebie miejscu i czasie oraz za wybraną stawkę. AVIGON.PL – videterapia on-line dla każdego.

Źródło: PRimoloko

www.primoloko.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764