logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Publicis Consultants nowym członkiem ZFPR

  PR 14.12.2023, przeczytano 804 razy
ilustracja

Grono członków Związku Firm PR powiększyło się o agencję Publicis Consultants. To trzydziesta siódma firma, która zdecydowała się dołączyć do ZFPR, by współpracować na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-publicis-consultants-nowym-czlonkiem-zfpr,402473,artykul.html

Publicis Consultants jest agencją doradztwa komunikacyjnego oferującą kompleksowe usługi z zakresu public relations. Specjalizuje się w PR korporacyjnym i produktowym, w szczególności w doradztwie strategicznym, jak również w realizacji działań z zakresu CSR, employer brandingu i marketingu cyfrowego. Agencja jest częścią Publicis Groupe – jednej z największych światowych sieci reklamowych, oferujących szeroki zakres usług komunikacyjnych i marketingowych.

– Niezmiernie się cieszę, że jako Publicis Consultants stajemy się częścią Związku Firm Public Relations. W obliczu obecnych wyzwań ekonomicznych i geopolitycznych jeszcze bardziej niż dotychczas ważne jest, aby branża PR mówiła jednym głosem. W czasach dynamicznego rozwoju technologii i AI wierzę w konieczność dalszej profesjonalizacji zawodu PR-owca, gdzie fundamentem są wysokie standardy etyczne, w tym odpowiedzialność za słowo oraz jakość dostarczanych usług i produktów. Unikalne podejście, nowa energia i perspektywa to nasze atuty, którymi chcemy wzmocnić ZFPR. Dlatego w tym miejscu deklaruję nasze pełne zaangażowanie i aktywne członkostwo na rzecz dalszego rozwoju branży – mówi Daria Tworek, Managing Partner w Publicis Consultants.

Agencja od trzech lat niezwykle dynamicznie się rozwija i może się pochwalić znacznym rozszerzeniem portfolio klientów, zarówno projektowych, jak i obsługiwanych w ramach długoterminowej współpracy. Towarzyszyło temu stałe powiększanie zespołu oraz dywersyfikacja kompetencji.

Publicis Consultants jest także partnerem Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej oraz prowadzi współpracę dydaktyczną z Wydziałem Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego oferując przy tym program stażowy dla studentów.

Źródło: Związek Firm Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764