logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja PWR i Warner Music Poland dla Maybelline New York

  PR 30.05.2022, przeczytano 592 razy

Agencja PWR jest odpowiedzialna na koncepcję i egzekucję platformy Maybelline New York Stories oraz - wspólnie z agencją Creative PRO - za realizację eventu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-pwr-i-warner-music-poland-dla-maybelline-new-york,396078,artykul.html

- W odpowiedzi na wyzwania stojące przez marką Maybelline New York, we współpracy z Warner Music Poland zrealizowaliśmy projekt Maybelline New York Stories. Jesteśmy odpowiedzialni za koncept i egzekucję tej multikanałowej platformy, której głównym celem jest przywrócenie ekscytacji marką wśród młodych konsumentów poprzez budowanie doświadczenia w online i offline, powracając jednocześnie do serca Maybelline - Nowego Jorku - mówi Jędrek Nykowski, Creative Director PWR.

Kampanię zainaugurowano 11 maja br. Pierwszy etap to multimedialny Pop-up w Art Box Experience w Fabryce Norblina w Warszawie, w którym wszystkimi zmysłami można było poczuć niepowtarzalny klimat tętniącej życiem, amerykańskiej metropolii. Było to jedyne w swoim rodzaju immersyjne i multisensoryczne show, które powstało dzięki połączeniu nowoczesnej technologii, sztuki, muzyki oraz nowości makijażowych inspirowanych trendami prosto z Nowego Jorku.

Otwarciu przestrzeni towarzyszył event dla mediów i influencerów ze specjalnym recitalem wschodzącej gwiazdy polskiej sceny muzycznej Bryskiej. Wydarzenie przyciągnęło setki influencerów i celebrytów, a ich publikacje w zaledwie dwa dni wygenerowały w sieci około 1000 storiesów oraz ponad setkę relacji w social mediach, które w rezultacie dały ok 19,5 mln wyświetleń. W kolejnych dniach przestrzeń została otwarta dla odwiedzających, którzy mogli poczuć na własnej skórze klimat Nowego Jorku. Platforma Maybelline New York Stories będzie kontynuowana w nadchodzących miesiącach w postaci kolejnych wydarzeń.

- Maybelline New York to marka makijażowa #1 na świecie, która chce być marką dla każdego. W tym celu marka inspiruje makijażem i dostarcza trendy prosto z Nowego Jorku. Takie właśnie zadanie przyświeca platformie Maybelline NY Stories. Dla konsumenta to projekt o połączeniu technologii, sztuki, muzyki, a także najgorętszych produktów makijażowych. Dla marki to szansa do wzmocnienia jej equity, a także zbudowania ekscytacji wokół tegorocznych nowości. 11 maja, przez 3 dni każdy, odwiedzający Artbox, Fabrykę Norblina mógł się poczuć jak w Nowy Jorku, poznać markę oraz jej produkty. To jednak nie koniec, kolejna odsłona już 19 sierpnia – podkreśla Honorata Guzińska, Head of Maybelline New York PL&BL.

Agencja PWR odpowiada za stworzenie koncepcji platformy, kreację i rekomendacje strategiczne. Realizacją instalacji i koncepcją kreatywną oraz UX projektu zajął się Jędrek Nykowski, specjalizujący się̨ m.in. w tworzeniu niestandardowych doświadczeń́ oraz poszukiwaniu nieoczywistych kolaboracji sztuki z markami. Całość nadzorował Tomek Piekarski, Managing Partner Creative PRO i PWR.

Źródło: PWR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764