W telewizji trwa emisja billboardów sponsorskich oleju Kujawskiego 3 ziarna (ZT „Kruszwica” S.A.). Koncepcja materiału opracowana została przez Agencję PZL i zrealizowana przez dom produkcyjny Timecode Film Production.
- Mając w swojej ofercie tak unikatowy produkt jak olej Kujawski 3 ziarna, stanowiący połączenie olejów rzepakowego z pierwszego tłoczenia z olejami z lnu i pestek dyni, naszą intencją było jak najlepsze oddanie w komunikacji jego charakteru. Chcieliśmy pokazać, że dzięki specjalnemu składowi można stosować go na ciepło (do smażenia) oraz podkreślić bogactwo zawartych w nim wartości odżywczych. Oba te cele udało się zrealizować w billboardach sponsorskich dzięki bliskiej współpracy z agencją i PZL i domem produkcyjnym Timecode. - Powiedział Sławek Kozłowski, Brand Manager.
Billboardy zrealizowane jako „table top” pokazują smakowicie wysmażane na patelni mięso i warzywa podlane delikatnie olejem Kujawski 3 ziarna. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Za zdjęcia foodowe odpowiadał Jacek Kędzierski.
Źródło: Timecode Film Production