logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja PZL i Timecode Film Production dla oleju Kujawski 3 ziarna

  PR 10.05.2021, przeczytano 665 razy
ilustracja

W telewizji trwa emisja billboardów sponsorskich oleju Kujawskiego 3 ziarna (ZT „Kruszwica” S.A.). Koncepcja materiału opracowana została przez Agencję PZL i zrealizowana przez dom produkcyjny Timecode Film Production.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-pzl-i-timecode-film-production-dla-oleju-kujawski-3-ziarna,391398,artykul.html

- Mając w swojej ofercie tak unikatowy produkt jak olej Kujawski 3 ziarna, stanowiący połączenie olejów rzepakowego z pierwszego tłoczenia z olejami z lnu i pestek dyni, naszą intencją było jak najlepsze oddanie w komunikacji jego charakteru. Chcieliśmy pokazać, że dzięki specjalnemu składowi można stosować go na ciepło (do smażenia) oraz podkreślić bogactwo zawartych w nim wartości odżywczych. Oba te cele udało się zrealizować w billboardach sponsorskich dzięki bliskiej współpracy z agencją i PZL i domem produkcyjnym Timecode. - Powiedział Sławek Kozłowski, Brand Manager.

Billboardy zrealizowane jako „table top” pokazują smakowicie wysmażane na patelni mięso i warzywa podlane delikatnie olejem Kujawski 3 ziarna. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Za zdjęcia foodowe odpowiadał Jacek Kędzierski.   

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764