logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Q&A Communications poszerza zespół i zakres działań

  PR 28.10.2014, przeczytano 2878 razy

W ramach strategii rozwoju agencji, Q&A Communications powiększa swój zespół specjalistów i zaczyna eksploatować nowe obszary działań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-qanda-communications-poszerza-zespol-i-zakres-dzialan,23042,artykul.html

Do zespołu Q&A Communications dołączyło w ostatnim czasie dziewięć osób. Za rozwój nowego obszaru - „Corporate Communications” odpowiadać będzie Katarzyna Wilczewska, która po kilkunastu latach pracy na różnych stanowiskach związanych z komunikacją korporacyjną i zarządzaniem marką, odeszła z Kompanii Piwowarskiej. Wcześniej Wilczewska pełniła kierownicze stanowiska w obszarach: komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej, CSR i Public Affairs.

Funkcję social media managera objęła Karolina Wójtowicz – magister filologii polskiej ze specjalizacją dziennikarstwa i PR, absolwentka Akademii Socjomanii i kursów na Akademii Google Partners oraz posiadaczka licencjatu Akademii Muzycznej. W obszarach e-PR i social media, specjalizować się będzie, pełniąca rolę Account Executive - Dominika Wierzbowska, która studiowała na WSB marketing polityczny i psychologię oraz podyplomowo innowacyjny E-marketing. Wcześniej kierowała działem Informacji radia Afera i była związana z Grupą Allegro, gdzie zajmowała się copywritingiem. Nowym Account Managerem w agencji została Aleksandra Berechowska – absolwentka filologii rosyjsko-angielskiej na UAM i podyplomowych studiów w zakresie PR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Praktyczną wiedzę o komunikacji Berechowska zdobywała pracując dla firm takich jak Philips Lighting, Volkswagen czy Skrivanek.

Do grupy junior konsultantów agencji dołączyły trzy osoby. Łukasz Czapliński podwójny magister - absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz geografii społeczno-ekonomicznej na UAM. Doświadczenie w public relations i promocji zdobywał w projekcie Szlachetna Paczka, odpowiadał też za kształtowanie wizerunku województwa wielkopolskiego w mediach i na Facebooku. Anna Herda jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej, studiowała także filologię polską. Doświadczenie zdobywała w kilku agencjach reklamowych oraz w poznańskich mediach, zajmując się głównie copywritingiem oraz marketingiem modowym. Agnieszka Jakubowska skończyła politologię na specjalizacji dziennikarskiej oraz reklamy i promocji UAM. Studiowała również na Uniwersytecie Hradec Kralove, zgłębiając tajniki  komunikacji międzyludzkiej, teorii gier czy problemów ciała i umysłu. Swoje wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała m.in. w Radio Afera i TVP Poznań.

Również gdańskie biuro Q&A Communications zostało zasilone przez dwie osoby. Katarzyna Kant ukończyła filologię klasyczną na Uniwersytecie Gdańskim. Od kilku lat nierozerwalnie związana jest z mediami społecznościowymi i tworzeniem contentu. Natomiast Miriam Kupś studiuje zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa w Gdańsku a jest już absolwentką życia publicznego na UAM.  Doświadczenie zdobywała w Radiu Afera oraz jako asystentka projektantki mody. Podczas studiów brała udział w wielu wymianach międzynarodowych, między innymi odbyła staż w Brukseli.

Źródło: Q&A Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żubrówka - nowe etykiety, nowy slogan
Żubrowka, jedna z wiodących marek wódki na świecie 1 , pojawiła się na sklepowych półkach w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły swoje etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii...
NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium.
Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764