logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Redpen PR z nowym logo

  PR 01.09.2015, przeczytano 506 razy

Agencja RedPen PR, która wchodzi w skład Innowacyjnej Grupy Marketingowej Aveex, odświeżyła swój logotyp. Nowy znak graficzny jest konsekwencją szeregu pozytywnych zmian, które zaszły przez wszystkie lata działalności RedPen PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-redpen-pr-z-nowym-logo,25845,artykul.html

W świadomości społecznej marka to suma unikalnych wyobrażeń i obietnic o danym produkcie bądź usłudze. Ich najlepszą syntezą jest logotyp, który owe refleksje aktywizuje. Budowa spójnej z działalnością firmy identyfikacji wizualnej przyczynia się do jej sukcesu na rynku. Na przełomie lat charakter brandu może jednak ulec zmianie, wówczas niezbędny okazuje się rebranding znaku graficznego, który oddawałby w pełni wszystkie nabyte wartości. Taki krok podjęła właśnie Agencja RedPen PR, która w stosunkowo krótkim czasie znacząco rozwinęła swój potencjał, intensywnie współpracując z największymi markami między innymi z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz przy realizacji projektów wizerunkowych. Odzwierciedleniem tego postępu jest nowe logo RedPen PR.

Modernizacja znaku firmowego RedPen PR przebiegła w myśl zasad ewolucjonizmu, co pozwoliło zachować rozpoznawalność marki. Zmianie uległa typografia logotypu. Nazwa została zapisana ciągiem wielkimi literami. Ponadto znacznie uproszczono krój czcionki. Aby podtrzymać ciągłość wizualną ze starym emblematem, dodano niewielkie zaokrąglenia. Kolorem przewodnim, z którym brand był identyfikowany, pozostała niezmiennie czerwień. Obie wersje spaja szkic stalówki, która od zawsze kojarzy się z działalnością twórczą, jest symbolem dobrego stylu i jakości oraz kryje w sobie element prestiżu. 

– Dziś możliwości w kwestii kreacji wizualnej są znacznie większe niż w momencie, gdy powstawała Agencja RedPen PR. A dobrze zaprojektowany, nowoczesny logotyp, spójny z charakterem marki, prezentujący wszystkie jej wartości wyróżnia ją na tle konkurencji już przy pierwszym kontakcie ze znakiem, mocno zapadając w pamięć – tłumaczy Marcin Wojciechowski, Creative Director w Innowacyjnej Grupie Marketingowej Aveex. Taki jest właśnie odświeżony i uaktualniony wygląd logotypu RedPen PR

Rebranding znaku graficznego dotyczy również innych marek, które wchodzą w skład Innowacyjnej Grupy Marketingowej Aveex.

Źródło: AVEEX Sp. z o.o.

www.aveex.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764