logo
WIADOMOŚCI

Agencja Reklamowa „Studio W” i Newtrend w gronie Członków PIAP

Mateusz Zawiślak  PR 13.12.2017, przeczytano 209 razy

Grono firm Członkowskich PIAP powiększyło się o kolejne, nowe firmy z branży upominków reklamowych : Agencja Reklamowa „Studio W” i Newtrend.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-reklamowa-_studio-w_-i-newtrend-w-gronie-czlonkow-piap,34847,artykul.html

- Do PIAP-u przystępujemy z myślą dalszego rozwoju naszej działalności. Chcieliśmy dołączyć do grona profesjonalistów świadcząc najwyższą jakość usług oraz produktów."Zatrzymując się - cofasz się - mówi Mateusz Własny właściciel firmy Agencja Reklamowa „Studio W".

- Do PIAP-u przystępujemy, ponieważ chcemy zaproponować koncepcję myślenia projektowego, firmom, które potrzebują zmian w procesie budowania przewagi konkurencyjnej – mówi Jolanta Ograbek z Newtrend.

Agencja Reklamowa „Studio W” świadczy kompleksowe usługi reklamowe od ponad 7 lat.

Newtrend – firma tworząca metodą DesignThinking innowacyjne upominki reklamowe.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Api.pl wspiera młodych projektantów
Wspierani przez API.PL młodzi projektanci, zostali zauważeni, a ich kolekcje wykorzystujące druk na tekstyliach docenione.
HP prezentuje nowe drukarki wielkoformatowe HP Designjet Z6 oraz Z9+
HP ponownie akcentuje swoją obecność na jednym z największych wydarzeń poświęconych fotografii w Europie. Fotofestiwal 2018 koncentruje się tym razem na relacji między człowiekiem, a naturą. Organizatorzy wydarzenia zaprosili do programu głównego artystów i kuratorów, którzy dokumentują świadomość ekologiczną i wyrażają ją w formie zdjęć. HP...
Opus B Brand Design: Rebranding marek CRH
Zespół Opus B Brand Design przygotował rebranding marek CRH Company w Polsce.
Biedronce po raz kolejny udało się włączyć do wspólnej zabawy miliony klientów. W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej saszetce 3 naklejki) i kartami z piłkarzami. Rekordowe okazały...
Sony uruchamia w Europie portal α Universe
Nowy portal Sony ukazuje piękno europejskiej fotografii.
 
niedziela 15.07.2018, 153 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone