logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja reklamowa Hand Made powiększa swoje grono

  PR 08.03.2012, przeczytano 1841 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu agencji reklamowej Hand Made dołączyły dwie nowe osoby: Ania Kondek, która zasiliła dział kreacji oraz Łukasz Misiura, operator DTP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-reklamowa-hand-made-powieksza-swoje-grono,14883,artykul.html

Ania studiowała grafikę na Wydziale Sztuki Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Swoją praktykę zawodową zdobywała pracując między innymi dla Wydawnictwa Przekrój, gdzie zajmowała się projektowaniem layoutów i składem tekstu do miesięcznika "Sukces" i tygodnika "Przekrój".

Łukasz od ponad 10 lat profesjonalnie zajmuje się grafiką i obróbka DTP. Wcześniej pracował w agencji reklamowej Eskadra. Łukasz od kilku lat fascynuje się fotografią, będąc jednocześnie właścicielem studia grafiki – LuMiGRAF.

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Fajnie
:)
Pozdrawiam

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764