logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Result Media dla „Pitbull. Nowe porządki”

  PR 09.03.2016, przeczytano 641 razy

Nowy film Patryka Vegi od swojej premiery na dużym ekranie zgromadził już ponad milion widzów. Za  sukcesem stoi między innymi doskonale dostosowana strategia komunikacji zaplanowana przez VUE MOVIE Distribution. Za jej realizację w mediach społecznościowych odpowiadała agencja marketingowa – Result Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-result-media-dla-_pitbull.-nowe-porzadki_,27771,artykul.html

Celem kampanii było zgromadzenie, jak największej liczby widzów w kinach. Do jego realizacji wykorzystano między innymi media społecznościowe. Result Media odpowiadało za prowadzenie kampanii reklamowych na Facebook, YouTube oraz  Google Adwords. W ramach tych serwisów wykorzystano pełen miks reklam – posty sponsorowane i promowane wideo na Facebooku czy inDisplay, inStream, engagement ads, search w ramach Google.

Grupa docelowa była dosyć szeroka, ale różniła się w zależności od przekazu. Udało nam się skutecznie do niej dotrzeć, osiągając bardzo dobre wyniki kampanii. To z kolei, bezpośrednio przełożyło się na zapełnienie sal kinowych – komentuje Konrad Spoczyński, Prezes Zarządu Result Media.

Źródło: Result Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764