Nowy film Patryka Vegi od swojej premiery na dużym ekranie zgromadził już ponad milion widzów. Za sukcesem stoi między innymi doskonale dostosowana strategia komunikacji zaplanowana przez VUE MOVIE Distribution. Za jej realizację w mediach społecznościowych odpowiadała agencja marketingowa – Result Media.
Celem kampanii było zgromadzenie, jak największej liczby widzów w kinach. Do jego realizacji wykorzystano między innymi media społecznościowe. Result Media odpowiadało za prowadzenie kampanii reklamowych na Facebook, YouTube oraz Google Adwords. W ramach tych serwisów wykorzystano pełen miks reklam – posty sponsorowane i promowane wideo na Facebooku czy inDisplay, inStream, engagement ads, search w ramach Google.
Grupa docelowa była dosyć szeroka, ale różniła się w zależności od przekazu. Udało nam się skutecznie do niej dotrzeć, osiągając bardzo dobre wyniki kampanii. To z kolei, bezpośrednio przełożyło się na zapełnienie sal kinowych – komentuje Konrad Spoczyński, Prezes Zarządu Result Media.
Źródło: Result Media