logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Result Media wspiera Fundację Łąka

  PR 09.07.2020, przeczytano 463 razy

Fundacja Łąka rozpoczęła współpracę z agencją marketingu internetowego Result Media. Dzięki tej współpracy jej misja, edukacja przyrodnicza i działania prospołeczne dotrą do coraz większego grona osób, którym bliski są idee ekologiczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-result-media-wspiera-fundacje-laka,387724,artykul.html

Celem Fundacji jest propagowanie łąk kwietnych w przestrzeni miejskiej. Działa ona we współpracy z samorządami i mieszkańcami, angażując ich w zmianę przestrzeni miejskiej na taką, która będzie wspomagała bioróżnorodność terenu. Organizacja stara się o zmiany lokalnego prawa, promując sianie łąk kwietnych zamiast trawników. Swoimi działaniami zmienia oblicza wielu polskich miast. Działanie te cieszą się coraz większym zainteresowaniem społeczności lokalnych, co wynika ze wzrostu świadomości ekologicznej Polaków.

Ogromną bolączką współczesnego świata jest smog. Dlatego Fundacja Łąka od 2017 roku prowadzi badania nad pochłanianiem pyłów tworzących smog przez rośliny łąkowe. Ze wstępnych eksperymentów wynika, że rośliny te nie tylko wychwytują pyły, ale także trwale zatrzymują je na swojej powierzchni. Przeciwsmogowa mieszanka nasion kwiatów łąkowych, stworzona przez Fundację Łąka, cieszy się zainteresowaniem nie tylko w Polsce, ale też w wielu innych krajach europejskich. Projekt został też doceniony w 2018 r. w międzynarodowym konkursie Smogathon.

Agencja Result Media odpowiada za działania e-marketingowe Fundacji i jej obecność w sieci wyszukiwania. Skuteczna kampania online pozwoli zwiększać świadomość dotyczącą „zielonych” rozwiązań dla miast oraz gospodarstw domowych i edukować w zakresie ekologii i walki ze smogiem.  

– Bardzo cieszymy się z współpracy z Result Media – mówi prezes Fundacji Łąka, Maciej Podyma. – Cały czas szukamy nowych sposobów na docieranie do kolejnych osób z informacjami na temat łąk kwietnych, bioróżnorodności i ochrony środowiska. Czasy są takie, że działania w internecie stają się kluczowe. Jako kilkuosobowa organizacja nie mieliśmy mocy przerobowych, aby samodzielnie panować nad pozycjonowaniem strony i wykorzystaniem narzędzi e-marketingowych. Dzięki Result Media skupimy się na jakości treści i realizacji misji, a pozycjonowanie zostawimy fachowcom.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764